今個令會真不錯
上星期五lo sir叫我地諗d想入令會解決ge問題
而家通通都解決到
甚至
覺得每個聚會神都對我講說話
他是愛我 為我捨己
今日
我願意回應主ge愛
就好似撒該咁
倒清心中一切神唔喜悅ge野
讓主進入我心
做我真正ge主人
見證聚會真係好感動
相信好多人都會有咁ge感覺
真係好美麗
都好感恩
放棄大好前途去讀神學
真係好匪夷所思
但係神ge計劃真係盡美盡善
當佢講到有機會踏足醫學院回望母校ge時候
我不禁讚嘆全能者ge安排
到最後
佢講到帶廿多位有"美好前程"ge人全身奉獻
我為講員感謝神
昔日佢有機會去救人肉身
今日佢救人靈魂
叫人得永不朽壞ge冠冕
來跟從我
我要叫你們得人如得魚一樣
今日
如果神咁樣同我講
我會點決定呢?
昔日主問彼得
你愛我比這些更深麼?
今日神問我呢個問題
相信我啞口無言
我實在唔識答
都唔敢答
但願
主問我ge語氣
由責備變成鼓勵
由安慰變成讚賞
真係好希望
返到天家ge時候
神會對我講
我係個合佢心意ge門徒
-----------------------------------------------
不過
呢個令會實在太夜訓la
搞到得著少好多..
話說...
早堂訓哂覺= =
------------------------------------------------
求主在患難中顯大
親自慰藉憂傷人的心靈
|