要做忠心ge 僕人 今日ge我仲係非常自我中心
去打波 好慘.. 寶湖俾人bk哂 之後打打下見到潘偉奇 潘偉奇真係好波 衷心咁講ge.. 佢係咁跳係咁搶都唔攰 仲要d推波真係強..
原來一俾廖梓傑去到個幾個位係死得ge 必入ge~
不過今日打波超悶..
聽日入camp la
夠LA 連我都對自己厭倦
我諗我發夠癲LA
令會前要KO哂D HW
-------------------------------- 今日買咗本書 簡體字GE(而家係1:1.2...大陸書仲貴= =) 先秦兵書研究 差唔多半本書可以照抄 而且有好多充新idea 爽 (又破費了...)
同組組員 見到ge話可以幫手search下 karl von clausewitz ge戰爭論 書背介紹話係西方ge孫子兵法 17幾幾年寫ge 應該幾有參考價值 我望過下 不過見太貴 唔敢買= =
今日心情真係幾差
問我攰唔攰 我諗每日ge答案都會一樣
做lab真係痛苦 不過我真係唔明點解要咁執著 逐字去睇 咁樣做lab做成日都有野做
明白黃sir點解最多俾兩個人一組 因為兩個人個頭都已經足以遮哂成個cro 連睇都冇得睇 結果係悶死
要好好為春令會預備
就算幾咁灰心失望 前進ge步伐都唔可以停 我唔要再一次失敗
聽返recording 感覺不錯 bass進步咗 可喜
唔明點解有類人係問人野之後又要唔信人 幾annoying ge= =
應該為佢地高興
好怕訓晏覺 因為代表我又要瞪大雙眼面對長夜
我都要加油la