今日家長日
其實都幾無癮
因為一早計到個分..冇驚喜
(有5科俾咗個分
得返UE冇俾要自己計)
PMATH入唔到TOP10% A....
樣衰爆了= =
完全係自己差勁GE天資以及懶惰造成GE
下學期要努力計LA
唔可以再一個鐘頭溫TEST= =
更加唔可以一晚溫EXAM
用努力...應該可以彌補天資不足...(BRAIN POWER很弱)
MS CHAU好似好不滿我GE WRITING分
指住佢嚟講:差一分唔合格WO
你D語文真係好唔掂A
一定要操..
我A媽係身邊望住我..
好似想發火咁= =嚇死...
但係都唔夠MS YIP正
"李卓聲係CPU可以話係MODEL STUDENT
至起碼佢冇拍拖LA"
我聽到之後O哂
我都係MODEL STUDENT A~好野..
終於過咗今晚LA
唔駛再煩彈琴
我彈得好差..
結果都係好差
但係都感謝神
今次真係學到好多野
為嚟緊要做GE野努力
唔要再頹落去...
為西潮講返句好說話先
細味呢本書GE時候
發覺作者好似係記一D好普通GE事情
但係背後總係想講一D佢對人生GE體會
其實諗下作者點解要咁寫
就會發現本書其實好有深度
當然...本書一開頭真係好悶
而且為睇書而睇書..
真係一件好討厭GE事
---------------------------------------
有關心自己GE人真係好
但係..
我總會將佢地一個一個咁逼走..
我有太多缺點
|