li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 6
累積人氣: 15939
RSS Feed

2008 年 2 月 23 日  星期六   晴天


2008-02-23 分類: 未分類

BOYS入唔到決賽...
已經盡力了
但係都入唔到
真係令人幾沮喪...

個評判講得岩GE~
我地真係嗌歌
真係唔齊
真係冇PHRASE
其實..
我地平時唱GE時候連自己都唔滿意
評判俾低分係正常GE~

佢個評語真係踩到我地好盡

唯有寄望之後GE比賽

------------------------------------------

靈修睇六禍
原來我同法利賽人係咁相似
我內裡充滿不潔..




2008 年 2 月 22 日  星期五   晴天


2008-02-22 分類: 未分類

為未知的理想努力 



2008-02-22 分類: 未分類

今日家長日
其實都幾無癮
因為一早計到個分..冇驚喜
(有5科俾咗個分
得返UE冇俾要自己計)

PMATH入唔到TOP10% A....
樣衰爆了= =
完全係自己差勁GE天資以及懶惰造成GE
下學期要努力計LA
唔可以再一個鐘頭溫TEST= =
更加唔可以一晚溫EXAM
用努力...應該可以彌補天資不足...(BRAIN POWER很弱)

MS CHAU好似好不滿我GE WRITING分
指住佢嚟講:差一分唔合格WO
你D語文真係好唔掂A
一定要操..
我A媽係身邊望住我..
好似想發火咁= =嚇死...

但係都唔夠MS YIP正
"李卓聲係CPU可以話係MODEL STUDENT
至起碼佢冇拍拖LA"
我聽到之後O哂
我都係MODEL STUDENT A~好野..

終於過咗今晚LA
唔駛再煩彈琴
我彈得好差..
結果都係好差
但係都感謝神
今次真係學到好多野

為嚟緊要做GE野努力
唔要再頹落去...

為西潮講返句好說話先
細味呢本書GE時候
發覺作者好似係記一D好普通GE事情
但係背後總係想講一D佢對人生GE體會
其實諗下作者點解要咁寫
就會發現本書其實好有深度

當然...本書一開頭真係好悶
而且為睇書而睇書..
真係一件好討厭GE事

---------------------------------------

有關心自己GE人真係好
但係..
我總會將佢地一個一個咁逼走..

我有太多缺點




2008 年 2 月 21 日  星期四   晴天


2008-02-21 分類: 未分類

今日週會個位博士真係超勁
26歲拎PHD
而家46歲就有咁高成就..
最佩服GE係佢超人GE膽色= =

唔怕失敗係成功GE開始

頭先彈琴好咗好多LA
仲有聽日
全日練哂佢
希望有張CERT算係有交代LA

但係麗豪部琴會超重..
我肯定唔慣
唯有好樣衰咁拖慢LA...= =


有主同在 我怕甚麼 主你常顧念我



2008-02-21 分類: 未分類

今日個箍又甩LA..
真係想咒罵個箍= =
好煩..

唔該哂琴日PHY幫我對ANS GE人 LA...
今日PHY完全LOST咗
等到我問黃SIR問題
先開始明返佢講D咩
應該OK GE
唔OK都無辦法LA..
我連問咩問題我有咩唔識都唔知..
因為中間太多空白..

晏晝返屋企俾細佬整個箍..
痛死我= =

好攰..
但係仲要練琴
彈得太差...太差LA..
唉...
連續5日2點後訓GE生活太難捱LA...

仲未計HW
仲未計CHOIR要比賽冇咗一日
仲未計西潮..

灰暗GE日子仲未過...