今日照舊好凍
但係返學GE日子係快樂GE
全日都因為藥力GE形響昏昏欲睡
唔知有幾多書冇聽到LU
晏晝死撐地去同仔食飯
佢地D MATH真係.....= =
當其他科有9成GE時候
MATH竟然7字頭
仲話俾呢科拉低個分
有點無奈GE感覺
不過至起碼俾佢地學到接納自己分數
係件好事
我學咗咁多年
好似都冇進步過,...
FAREWELL
總算過去LA
一開始唱唔到歌
多謝屈仔幫手
估唔到有人竟然咁蠢....XP(相信有幫手GE同學都一定有同感)
人地整咗成個禮拜都唔知
實在將我地睇得太差LA
唔夠食..
好對唔住A
相信HEAD COUN佢地已經盡力GE LA
我地已經好慳
盡量買野食GE LA
(要鬧GE..可以鬧班偷食GE 人XP (講笑啫))
實在無得透
我連聽日都未備課
仲有咁多HW
仲有3個REPORT..
死了= =
自高的 必降為卑
自卑的 必升為高
活像基督
|