li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 17
累積人氣: 15950
RSS Feed

2007 年 12 月 22 日  星期六   晴天


2007-12-22 分類: 未分類

今朝好眼訓
但係要去hku學數
我地幾個f6講野
班ce 人聽唔明 xdd
我明一半唔明一半la
如果學校有教就識哂ge la><

之後去男拔練歌
諗住行樓梯上去
去到一座好新好靚ge building
想去toilet la
點知見到個近似開放式ge toilet(就好似幼稚園個d)
我見佢冇寫gentlemen
好傻咁企係出面
猶疑緊入唔入去好
諗諗下突然諗起...男拔點會寫d咁ge野呢..
擺明係男廁..
就衝咁入去
入到去..
見到個水龍頭先去到我膝頭..
要彎腰先用到
係度諗點解間學校咁玩d學生..
到最後
先知自己去錯小學部..
唉= =

好難先搵到個人問路
終於去到好古色古香ge中學部la
我早到半個鐘有多
坐埋一邊聽佢地ge orchestra
真係唔錯..
原來我上次話好勁ge司琴
又係首席小提琴..
太勁la...

今日悶過上次好多

一定要病好a
我要唱歌a...




2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


2007-12-20 分類: 未分類

mf 完咗la
萬歲

今朝返到去見到個banner變型
真係勁驚佢會跌落嚟
難得孔老師仲好淡定咁話一定冇事= =

做足3場
精神透支了..
要捱真係好辛苦
馮佬+小鼻擦出ge火花算係今日ge 亮點

今年首歌好唔掂咩...
點解冇人唱ge
唉...

saru唱i am beautiful 依然係獨唱最觸目ge一part
第一排ge男同學ge神情非常趣怪

一齊唱一首歌
一齊開心
係mf最重要ge野

下次會到7c ge la
嚟真!

今日係後台聽
發覺有d班係好唔齊
趨快/趨慢
跟住個司琴就跟唔到la
或者係個司琴甩咗仲跟自己ge beat(該殺= =)
有兩個反應
1.全班人好辛苦咁跟個司琴
2.司琴跟指揮....跟返全班ge beat
在我ge角度睇
後者一定更好
1個人就全班
定係全班就一個人
就係分別所在

有d班只係求快求動作
結果咬字極不清楚
音準極不良好
後果係災難性
某班除外la.....= =

係後台..
除咗發覺ms mok ge 口頭禪係救命(咩都嗌ga..= =)
仲有發現...
最低分ge班可以去到6字頭...

正常ge時候捱咁耐都覺得辛苦
病緊ge時候係好頭暈
暈死了
我真係唔想去練bell

hahaha
好野
我又有藥食la

返到屋企
見到9封email
嚇親la..
其中一封
教統局sd嚟問我做project進度
可唔可以同佢講
個prof放我飛機
冇理過我呢= =

悲哀




2007 年 12 月 19 日  星期三   晴天


2007-12-19 分類: 未分類

琴日係令人好攰ge一日
因為前日又好想訓
結果要6點起身趕文+溫書= =
好彩有空堂=]

應該測得ok
令人好興奮
因為mabel d 卷雖然唔趕
但係難= =
有好多我最憎ge文字題..
好似上次咁狂計數咪好lo

又係整到8點
但係我去咗摺野
某人摺得超快..
但係最終都係要向現實低頭xd
摺野真係女仔ge強項
就算一開始摺都已經超快..
孔sir都好快..因為訓練有素..

今日都好趕
好多野要做
今朝6:30趕hw
小息要趕..因為我派哂counsellor張野
食飯要趕...因為我食得慢..
oral test要趕..
因為發唔到音讀得好慢...
quiz要趕..
因為一開始冇俾字ge時候我做得3個

放學先係主菜
為mf我跑咗7個環校a
跑上跑落個種
原本有少少頭暈
跑跑下我變咗爬la= =
banner終於完成la
希望聽日唔會變樣la
大家一定要讚佢靚la
場刊歌名有糾紛
最後都settle down
好野
應該搞掂哂la

班練歌
可能係聽咗好多次
愈聽愈覺得悶覺得唔齊覺得突聲...= =
而且硬係覺得人地班好d..
唔得咁a..

ms mok今日話覺得f6班班都差唔多
冇邊班特別好
但係佢琴日又話覺得6a唱得最好..
根據我有限ge logic
佢咁講法即係講緊
6c is the best!!!
haha




2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天


2007-12-17 分類: 未分類

今日係唱歌日
由早會到放學都唱唱唱

apollo 13幾好睇
對太空ge野幾有興趣

見到人地篇作文作到咁長
真係覺得自己太懶惰la..

放學"幫手"整banner到7點幾
原來幾辛苦ga
辛苦哂大家la
我呢個副主席繼續袖手旁觀... ==
可能係副主席ge天職...

好多野做a
玩完lu
睇嚟又冇得訓la...
個病點好a...
3個星期lu= =




2007 年 12 月 16 日  星期日   晴天


2007-12-16 分類: 未分類

何必介懷
一切都會過去
曾經執著的
轉眼變成過眼雲煙