mf 完咗la
萬歲
今朝返到去見到個banner變型
真係勁驚佢會跌落嚟
難得孔老師仲好淡定咁話一定冇事= =
做足3場
精神透支了..
要捱真係好辛苦
馮佬+小鼻擦出ge火花算係今日ge 亮點
今年首歌好唔掂咩...
點解冇人唱ge
唉...
saru唱i am beautiful 依然係獨唱最觸目ge一part
第一排ge男同學ge神情非常趣怪
一齊唱一首歌
一齊開心
係mf最重要ge野
下次會到7c ge la
嚟真!
今日係後台聽
發覺有d班係好唔齊
趨快/趨慢
跟住個司琴就跟唔到la
或者係個司琴甩咗仲跟自己ge beat(該殺= =)
有兩個反應
1.全班人好辛苦咁跟個司琴
2.司琴跟指揮....跟返全班ge beat
在我ge角度睇
後者一定更好
1個人就全班
定係全班就一個人
就係分別所在
有d班只係求快求動作
結果咬字極不清楚
音準極不良好
後果係災難性
某班除外la.....= =
係後台..
除咗發覺ms mok ge 口頭禪係救命(咩都嗌ga..= =)
仲有發現...
最低分ge班可以去到6字頭...
正常ge時候捱咁耐都覺得辛苦
病緊ge時候係好頭暈
暈死了
我真係唔想去練bell
hahaha
好野
我又有藥食la
返到屋企
見到9封email
嚇親la..
其中一封
教統局sd嚟問我做project進度
可唔可以同佢講
個prof放我飛機
冇理過我呢= =
悲哀
|