難得訓足9個鐘
心情都開朗d
今日去練歌
好正a..
協恩好靚
有個細教堂
成座building 都係白色ge
仲有條走廊
好正
(不過ms mok扮哂導遊姐姐咁..
挺煩的= =)
個指揮幾正
好過學校個個n倍
200人唱歌ge感覺very good
dbs ge tenor一流
好罕有咁俾tenor 嚴重干擾= =
ha
因為我地冇咩點練就去唱lo
結果見音就唱..
最後都ok
sight read 功力又更進一步
個指揮講英文幾好聽
但係係咁執我地發音
幾煩ge
可能因為係男人ge關係
係咁執d boys..
有學到野掛
但係我唱腔不嬲都係咁
想改都改唔到><
angel's carol個時勁悲哀
後面華仁同埋dbs個d唔唱
得我同埋茹志安唱
聽到後面有人話:
大聲d大聲d
撐住..
之後ms mok問我
覺得個指揮點
我話俾佢指好enjoy
係學校有時唱到唔想唱
呢度唔會(真心ge..睇下我地唱咩歌就知...)
ms mok即刻笑..
跟住扮哂唔gir
話因為第一次見有新鮮感我先鐘意
又不斷強調個指揮講ge野佢一早已經想講..= =
夜晚去咗慶祝a媽生日
我表弟而家講野超叻a
因為佢終於認到我先係大表哥..
佢同我細佬超fd
一齊走個時佢係咁同我細佬講:
拖住a拖住a..
結果我細佬要彎低身拖佢隻手
幾搞笑
要溫書la..
星期一唔可以再死a...
------------------------------------
加油
|