今日終於派BK la
好野
比預期中好
計到嚟平均分有7字頭
great
下學期要努力溫pmath la..= =
今個星期晚晚都過一點先有得訓
係咁做project..
聽日比賽la...
但係我已經無力再做落去
到最後幾日先有人話要退出
所有士氣衝勁都冇哂
琴晚真係好失落..
努力過後ge成果到底係d咩
而家算係夾硬捱落去
但係..
為咗d咩..
真係有用
真係開心咩?
唉..
今日放學做咗4個鐘野
做到攰死
連farewell都冇得去..
唔緊要
有counsellor
但係我要負責拎食物
都係冇得玩= =
做完野返上去個時
發現冇野食..
真係有d嬲
後來先知原來細佬留咗碟野俾我
但係最後俾人食咗..
ha
我EQ真係過低
好多野逼埋嚟
好多決定要做
好多重擔要負..
唯有靠神面對
我唔要再俾心情牽我走
|