琴晚砌好機
今日再搞埋d software
好野!!!
今日派卷la..
第一份就派pmath
望個分ge第一眼真係好down..
再揭下更加嬲自己
錯d野錯得好無聊..
第一題mi都錯= =
mabel真係好利害a
全班有7成人70分以上
即係有7成人credit?
可能呢份卷出得淺
但係mabel真的很強
講到出口話改緊d..
或者..
咁對我嚟講係件好事掛
至起碼
冇得屈分
phy paper1..
有一題好搞笑
做個時諗到點計
答案都岩
但係而家又死到諗唔返點做
黃sir話3分
值得諗下
但係放棄= =
eng oral合格a!!!
多謝ms chau
其實成績已經不錯
係份pmath卷令我提唔起勁
條MI..
答案岩
step 岩
係無寫(by assumption)
佢就話not clear...
因為唔知我用咗asumption..
唉..
一句以前不嬲無寫ge野值兩分..
可能
我再低廿分去到唔合格..
佢先肯加俾我
原來lo sir係完美主義者....
下學期死都要讀好pmath!!!
------------------------------------------
太好la!
科展諗到題目
乒乓球到之後先打..
群社加油la!
|