li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 6
累積人氣: 15939
RSS Feed

2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天


2008-01-21 分類: 未分類

琴晚砌好機
今日再搞埋d software
好野!!!

今日派卷la..
第一份就派pmath
望個分ge第一眼真係好down..
再揭下更加嬲自己
錯d野錯得好無聊..
第一題mi都錯= =

mabel真係好利害a
全班有7成人70分以上
即係有7成人credit?
可能呢份卷出得淺
但係mabel真的很強

講到出口話改緊d..
或者..
咁對我嚟講係件好事掛
至起碼
冇得屈分

phy paper1..
有一題好搞笑
做個時諗到點計
答案都岩
但係而家又死到諗唔返點做
黃sir話3分
值得諗下
但係放棄= =

eng oral合格a!!!
多謝ms chau

其實成績已經不錯
係份pmath卷令我提唔起勁
條MI..
答案岩
step 岩
係無寫(by assumption)
佢就話not clear...
因為唔知我用咗asumption..
唉..
一句以前不嬲無寫ge野值兩分..
可能
我再低廿分去到唔合格..
佢先肯加俾我

原來lo sir係完美主義者....

下學期死都要讀好pmath!!!

------------------------------------------
太好la!
科展諗到題目
乒乓球到之後先打..
群社加油la!




2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天


2008-01-16 分類: 未分類

嘩激死la..
第一題俾佢陰咗
我個7分就俾佢生吞了

但係要感謝神
以前我可能會好depressed..
但係今日完全冇
仲好有心機做essay

跟mr wong 的 stragegy真不錯
做essay先
但係做得超慢
做完淨返45mins做mc
點知...= =
common sense都有幾題..
點解份卷同舊年個份差咁遠ge...

莫非
d 老師想營造一個"phy唔難"ge錯誤信息?= =

今晚會溫死lu= =




2008 年 1 月 15 日  星期二   晴天


2008-01-15 分類: 未分類

後悔起步太遲



2008-01-15 分類: 未分類

今日oral死咗lu..
pronounce唔到d字...

算la
al唔會咁ge la..





2008 年 1 月 11 日  星期五   晴天


2008-01-11 分類: 未分類

在天父眼中
我一定是最不聽話
最不懂事的孩子

父神啊
有你夠了

感謝主
詩歌聚會幫到我好多

---------------------------------------------
lo sir又話今次出到冇得再淺= =
因為識做"淺"ge題目就可以合格...

----------------------------------------------
記得之前鄭sir講過
考試ge時候心理最重要

一科又點
下個星期再努力過