今日choir比賽
今年繼續攞唔哂5個盃
但係4個已經超好la
boys 唯經考慮 獲准拎盃= =
希望今次得獎可以令李sir重拾自信la
girls 遺忘真係唱得超好聽
聽個時連氣都唔敢透
太震撼la
完全投入係首歌裡面
"聞者傷心 聽者流淚"ge演出
really great
最後..
mixed做最佳
即係有得唱優勝者表演la
好野
喉嚨好痛
係時候休息一下
--------------------------------------
有時我恨,這顆心是活,
是會跳躍,是會痛苦
但我又怕遺忘的宮殿喲,
就連痛苦亦付缺如。
迎接這痛苦吧!
生命如像一瓢清水,我寧飲下這盞苦杯。
|