精神透支了...
一定要讓腦袋休息一下
琴晚溫咗一個鐘都未夠
就訓著咗la= =
結果今日就靠兩星期前溫ge殘餘記憶應試
當然死傷慘重
真係唔識做= =
mc最淺個題都錯..
照抄pp ge ma.
但係我睇錯題目= =
我估分數都幾悅目ge
足夠我攞唔合格..
(test之前有人話fail好罕有.....)
tuesday with morrie 悶到死..
(工作紙問學到咩..有人話bored to tears= =)
原著好睇n倍..
打波..
嚴重感受到自己係幾咁無力
出盡力box out攞到個位..
都俾人撞飛咗
起手ge感覺好奇怪..
上星期仲可以賴隻腳啫..
但係今日真係幾灰..
alevel真係唔懶得..
唉
|