li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 6
累積人氣: 15990
RSS Feed

2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天


2008-04-29 分類: 未分類

琴晚又打機打到3:30= = 

朝早ge pmath好悶
d數唔難..
但係冇返一日
開頭唔明佢做緊咩

phy派卷
一拎份卷
心諗點解低最高分個個咁多
原來係加漏一版ge分數
錯4分careless mistake..
eg:10^8 寫咗10^9.....
一緊張就發癲..

lunch ms yip走嚟吹水
問我係咪好夜訓(a媽投訴= =)
跟住佢話
早訓會蠢
夜訓會早死
咁我諗我兩樣有齊lu

放學打好耐波a
射得好屎..
但係都幾滿足ge

堆咗好多hw未做a............




2008 年 4 月 28 日  星期一   晴天


2008-04-28 分類: 未分類

太攰la

諗一秒鐘野都有想暈低ge感覺
偏偏係呢個時候..
有兩個人問我數..
兩題都唔識解..

感覺上
我ge智力急劇衰退




2008 年 4 月 25 日  星期五   晴天


2008-04-25 分類: 未分類

怪人

我係個怪人

我係個不折不扣ge怪人

--------------------------------
打波先嚟落雨..
未算最慘
返上樓就停雨..= =

--------------------------------
會考ge朋友們
加油la



2008-04-25 分類: 未分類

好la
訓咗一晚
心情好返好多la

琴日打得唔好
咁下場要打得更好

琴日好少走位
下場要落力d

做配角都要盡全力

 




2008-04-25 分類: 未分類

老天還是不願讓我快樂一秒鐘..

夜晚同班F4去打波
我"理所當然"地做最廢個個..
唉..

每次出手
都係超無信心
結果可想而知

仲要俾d飛仔attack
心口勁痛
佢地打波同打交冇分別

愈打愈down
最後打到11點幾..
都係覺得自己打到勁屎..

EQ真係好重要..

收拾心情
聽日繼續打..