琴晚又打機打到3:30= =
朝早ge pmath好悶 d數唔難.. 但係冇返一日 開頭唔明佢做緊咩
phy派卷 一拎份卷 心諗點解低最高分個個咁多 原來係加漏一版ge分數 錯4分careless mistake.. eg:10^8 寫咗10^9..... 一緊張就發癲..
lunch ms yip走嚟吹水 問我係咪好夜訓(a媽投訴= =) 跟住佢話 早訓會蠢 夜訓會早死 咁我諗我兩樣有齊lu
放學打好耐波a 射得好屎.. 但係都幾滿足ge
堆咗好多hw未做a............
太攰la
諗一秒鐘野都有想暈低ge感覺 偏偏係呢個時候.. 有兩個人問我數.. 兩題都唔識解..
感覺上 我ge智力急劇衰退
怪人
我係個怪人
我係個不折不扣ge怪人
-------------------------------- 打波先嚟落雨.. 未算最慘 返上樓就停雨..= =
-------------------------------- 會考ge朋友們 加油la
好la 訓咗一晚 心情好返好多la
琴日打得唔好 咁下場要打得更好
琴日好少走位 下場要落力d
做配角都要盡全力
老天還是不願讓我快樂一秒鐘..
夜晚同班F4去打波 我"理所當然"地做最廢個個.. 唉..
每次出手 都係超無信心 結果可想而知
仲要俾d飛仔attack 心口勁痛 佢地打波同打交冇分別
愈打愈down 最後打到11點幾.. 都係覺得自己打到勁屎..
EQ真係好重要..
收拾心情 聽日繼續打..