黑雨a....
今朝做咗一樣好聰明ge事
就係唔睇新聞就衝落樓..
到咗樓下先知係黑雨..
就諗:既然落咗樓
不如照舊去睇牙la
咁就去咗la
係車上面睇人赤腳澗水
睇樓梯變瀑布
睇馬路水浸..
到落車la
竟然冇雨wo
ha
第一次出尖沙咀用少過一個鐘時間
呢個係黑雨ge唯一好處
買咗塊乒乓球拍..
獎勵自己黑雨都出街..
去灣仔一趙
買唔到想買ge野
就諗住上hku 買la
點知架車係半山塞半個鐘..
司機話前面封路
我好大膽咁落車行上去
書店冇開..
繼續係買唔到
好失望咁去飯堂..
食野ge時候
望落去西閘
成條路浸咗
應該係山泥傾瀉ge原故
成條路都係泥水
好搞笑
一架小巴死火
巴士繼續好勇咁衝
d 的士唔敢過
唯有掉頭
食完飯先知大件事
係咁搵路去搭車
hku所有電梯死火
要行樓梯
d樓梯又暗又濕
撞來撞去都搵唔到路..
最後向現實低頭
走去東閘撘車
架103要成半個鐘先過到海..
真係想咒罵佢
對hku印象超差lo
無論去邊都要靠樓梯..
平時交通已經唔算好..
今日封路就更慘..
一落雨馬路就變泥路..
睇嚟我未揀科就先決定讀咩大學.. ==
係大學圖書館外見到粱家傑..
莫非佢又係行路上hku?
回程係火車上睇返西區水浸有幾嚴重
勁好笑
我咁都唔死得 xd
對鞋報銷lu
可悲..
以後黑雨都唔敢出街la..
|