li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 39
累積人氣: 16023
RSS Feed

2008 年 6 月 12 日  星期四   晴天


2008-06-12 分類: 未分類

今日考得唔好a
作咗3篇爛文
作文應該唔夠字la~
文化題又唔夠pt ==

算la
努力面前la..




2008 年 6 月 11 日  星期三   晴天


2008-06-11 分類: 未分類

好冇心機溫書a..
又冇心機諗野..
更加冇心機去plan時間表..
所以
時間被我浪費得7788 lu

放學ge時候
天空好藍
鐘意d咁ge天氣a~

原來令自己笑係件好難好難ge事嚟ga!

今日份pmath

係咁同自己講唔好介意..
但係我根本就介意ma..

不過另外兩份都好好a~
要keep住努力a!
目標:分科獎!!!
不過..
拎咗有咩用呢= =

------------------------------------ 

黃sir話過
考試前會有燥狂症
我諗我一定有la.. = =

 




2008 年 6 月 10 日  星期二   晴天


2008-06-10 分類: 未分類

天氣真係反覆無常..
第時都係唔會讀氣象la
一定會用好多唔明ge方法去計數
都係簡簡單單
望下就算la

偉大ge ue堂
我繼續唔明佢講咩..
對ans有咩用呢= =
我諗無人做哂..

係呢個時候..
我留意到天上ge雲移動得好快
西邊又係一片烏黑ge雲..
我就同k達講..
今日一定落雨..
下晝真係落雨wo..
好野

正當我地苦惱緊自己係child定係adult ge時候
k達用咗一個好偉大ge term嚟形容自己:
kidult!
我地3人馬上折服
無不讚好

中六最後的pe課..
係以受傷告終ge
心口被人attack了
k達話要一個月先好得返
慘lu..

今日k達出現咗好多次= =

------------------------------------------- 

死la
有考試恐懼症a~
其實
溫唔哂書係咪一定低分ge呢...




2008 年 6 月 9 日  星期一   晴天


2008-06-09 分類: 未分類

今日第四節LAKER打得很棒

係我心目中
佢地贏咗la


我要令自己重拾笑容

---------------------------------------

係過去幾個灰暗ge星期一直陪伴我ge鳳凰花消失la..

藍天回來了




2008 年 6 月 7 日  星期六   晴天


2008-06-07 分類: 未分類

黑雨a....

今朝做咗一樣好聰明ge事
就係唔睇新聞就衝落樓..
到咗樓下先知係黑雨..
就諗:既然落咗樓
不如照舊去睇牙la
咁就去咗la

係車上面睇人赤腳澗水
睇樓梯變瀑布
睇馬路水浸..
到落車la
竟然冇雨wo
ha

第一次出尖沙咀用少過一個鐘時間
呢個係黑雨ge唯一好處

買咗塊乒乓球拍..
獎勵自己黑雨都出街..

去灣仔一趙
買唔到想買ge野
就諗住上hku 買la

點知架車係半山塞半個鐘..
司機話前面封路
我好大膽咁落車行上去

書店冇開..
繼續係買唔到
好失望咁去飯堂..
食野ge時候
望落去西閘
成條路浸咗
應該係山泥傾瀉ge原故
成條路都係泥水
好搞笑
一架小巴死火
巴士繼續好勇咁衝
d 的士唔敢過
唯有掉頭

食完飯先知大件事
係咁搵路去搭車
hku所有電梯死火
要行樓梯
d樓梯又暗又濕
撞來撞去都搵唔到路..

最後向現實低頭
走去東閘撘車
架103要成半個鐘先過到海..
真係想咒罵佢

對hku印象超差lo
無論去邊都要靠樓梯..
平時交通已經唔算好..
今日封路就更慘..
一落雨馬路就變泥路..
睇嚟我未揀科就先決定讀咩大學.. ==

係大學圖書館外見到粱家傑..
莫非佢又係行路上hku?

回程係火車上睇返西區水浸有幾嚴重
勁好笑
我咁都唔死得 xd

對鞋報銷lu
可悲..
以後黑雨都唔敢出街la..