熱死人la
今日運動量超高= =
下晝做lab 好有挫敗感 做3堂lab 竟然一個result都冇
原來之前科展做ge野錯ga.. calcium會俾NaOH precipitate ga(f4 level ge野....= =) 算唔算係一個重大突破呢..
算唔算.. 俾mabel陰咗呢...
聽日2堂 要做5堂ge野 希望有奇蹟la..
對自己超無信心
為了作那兩篇文 好幾晚都要捱夜..
一定要讓自己好好睡一覺
睡醒以後 要好好溫習了
過去的也算不得甚麼 真正的挑戰在前面
發力的時刻到了
上堂等落堂 返學等放學 返屋企做功課 返學校等佢俾功課.. 呢D日子真係灰暗= =
原來我真係離開神好遠 今日標叔講ge 我犯好多
我地個級返fellowship ge人愈來愈少= =
基督徒真係要活出好見證 神要人聖潔 因為佢都係聖潔
羞辱主名比不信更可惡
今日ge心情不太好 如有得罪 請見諒
好可悲 原來我真係完完全全無夢想ge
雖然時間不多 仍想寫下一點生活點滴
有一個念頭 想寫下對人生的每個看法 到老時再翻看 感覺一定很美妙
今天突然想到 人生就是 讓自己傻一下笨一下 到之後讓自己取笑自己
我的過去太可笑 今日重看 原來我得到的 只是一堆廢紙