li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 1
累積人氣: 15923
RSS Feed

2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天


2008-05-07 分類: 未分類

忘了感謝許多人

多謝場邊6C ge同學
你地嗌得辛苦la
仲有多謝整banner ge人
6C男人!! 個個強人!! 6C女人!! 風采奪人!!

多謝班f4 la
多謝你地支持我地班la

多謝觀眾la
岩岩睇xanga
原來好多人覺得悶ga==
不過
正係有你地企係度
我地先投入到比賽裡面

多謝我細佬la
轉場ge時候同我講好多野
但係我一d改善都冇= =



2008-05-07 分類: 未分類

感謝主

琴晚做powerpoint做到2點
今朝攰死
仲要做d咁ge文化題
冇咩點溫真係攰好多
狂吹水= =

present
可以話對個powerpoint超陌生
我仲係唔識講野..

做完野上chem堂
好暈..
太多晚冇訓la

班籃
一開始真係幾無癮
第一節球證ge功用係吹走步..= =
不過我諗應該係緊張
唔好唔開心la
打全場個感覺真係好唔同
會覺得個場好大..

第一節輸7分
之後又係全靠高佬
冇你帶住我地一定死..
雖然平時pe堂3打3真係幾唔gir你xp

係咁走
但係當精神好攰ge時候
就算幾咁有氣都冇用..
永遠諗野都諗慢一秒..
俾佳佳foul in個球
我諗係全場最樣衰ge失誤..
多謝高佬即刻行嚟同我講句唔緊要
我先有心機繼續打落去..

最後20秒
輸緊一分ge時候
係到驚會唔會係自己ge失誤連累大家
但係又好有信心會追得返
因為信得過我地d底..

最後火光射罰球個時(最後2秒)
係後面覺得好灰
灰到坐咗係地
原來咁就完咗
好想入波但係無奈自己廢
望住對面係咁foul
我地射罰球
要做last guard
係度諗我中學生涯原來就帶住驚為天人ge失誤離開

加時
最後7秒開波衝上去
選擇咗獨食
入咗一球扔100次都唔會入ge波
終於劃上句號la
感覺挺棒
真係好負碌

真係要讚下隔離班某人
雖然唔鐘意佢ge球風
但係真係睇到佢有進步
第二節ge 3pt真係打擊士氣ge
都要讚隔離班
除咗係身高輸蝕少少之外
其他方面都好過我地
係拼勁方面更係嬴我地好多
當我地唔敢剷ge時候
對面班係好勇敢咁衝入嚟

都要讚下我地班另外4個人la
高佬一直都係精神領導
澎澎ge認真拼搏又值得一讚
jj加時ge衝搶可以見到佢有幾咁投入比賽
火光控得都唔錯
final 要承受ge壓力真係好大
20分鐘ge比賽裡面
我覺得TO都算少ge la

最後
f6贏咗

---------------------------------------------------
多謝k達幫我錄音

---------------------------------------------------
今晚又冇得訓la= =
chem test..




2008 年 5 月 6 日  星期二   晴天


2008-05-06 分類: 未分類

我是個打不死的鐵人 



2008-05-06 分類: 未分類

今日全日都冇上過堂

早上ge手鈴比賽3金一銀
算係唔錯la
評判冇可能俾我地贏哂4場ge

放學ge象棋比賽
我盡力ge la
琴晚同今朝都準備咗勁耐
磨到咁耐
已經對得住自己
(有人"慕名而至"
我已經覺得好開心ge la)

雖然有一刻真係好灰(準備咁耐..冇諗過輸得咁樣衰)
但係後來諗返
又覺得自己贏到都冇用
以我而家咁遲鈍ge腦袋
繼續捉落去
只會係獻醜
又有咩意思呢..

加油la
連運都贏埋ge你(咁都和到...= =)
記住贏冠軍返嚟la
輸俾個冠軍
聽落去光榮d ma
ha

對輔導仔100%全輸..
我諗係counsellor歷史

有一點覺得好唔服ge
就係第一round出局
某d人就係度話我勁屎
將我同個d幾分鐘就ko ge人等同
不過人地要點諗
我邊控制得到
咁我真係廢ma..

睇高佬個場真係無奈..= =
不過高佬有時都有d巧著
可能佢行個時覺得冇咩野
但係旁觀ge人真係讚嘆不已..(連賴sir都要屈服xdd)

賴sir好屈機a!!!!!!!!!!!!!!!
由衷地佩服..
連盲棋都咁勁..

今日仲未完結..
個project仲未做..= =

聽日6c加油la
又係中學生涯最後一次(呢排好多..= =)
我唔想再留有遺憾..

-------------------------------------------

當天意要弄人ge時候
我只可以束手就擒..

相信人定勝天ge人
一係自大狂
二係天才

但係我係個不折不扣ge庸才...




2008 年 5 月 5 日  星期一   晴天


2008-05-05 分類: 未分類

pmath又死咗..

好唔想計數..

成日都唔知自己想點

第一round對poonz
往績係輸足100%
對其他人都好地地
但係對住佢就超淆
今日開局贏緊個時都驚到震
最後輸得好慘

點解第一round就係對佢
起碼俾我贏一盤la..

聽日搏盡
唔好俾人清就得la..

唉...
早知唔報名