感謝主
琴晚做powerpoint做到2點
今朝攰死
仲要做d咁ge文化題
冇咩點溫真係攰好多
狂吹水= =
present
可以話對個powerpoint超陌生
我仲係唔識講野..
做完野上chem堂
好暈..
太多晚冇訓la
班籃
一開始真係幾無癮
第一節球證ge功用係吹走步..= =
不過我諗應該係緊張
唔好唔開心la
打全場個感覺真係好唔同
會覺得個場好大..
第一節輸7分
之後又係全靠高佬
冇你帶住我地一定死..
雖然平時pe堂3打3真係幾唔gir你xp
係咁走
但係當精神好攰ge時候
就算幾咁有氣都冇用..
永遠諗野都諗慢一秒..
俾佳佳foul in個球
我諗係全場最樣衰ge失誤..
多謝高佬即刻行嚟同我講句唔緊要
我先有心機繼續打落去..
最後20秒
輸緊一分ge時候
係到驚會唔會係自己ge失誤連累大家
但係又好有信心會追得返
因為信得過我地d底..
最後火光射罰球個時(最後2秒)
係後面覺得好灰
灰到坐咗係地
原來咁就完咗
好想入波但係無奈自己廢
望住對面係咁foul
我地射罰球
要做last guard
係度諗我中學生涯原來就帶住驚為天人ge失誤離開
加時
最後7秒開波衝上去
選擇咗獨食
入咗一球扔100次都唔會入ge波
終於劃上句號la
感覺挺棒
真係好負碌
真係要讚下隔離班某人
雖然唔鐘意佢ge球風
但係真係睇到佢有進步
第二節ge 3pt真係打擊士氣ge
都要讚隔離班
除咗係身高輸蝕少少之外
其他方面都好過我地
係拼勁方面更係嬴我地好多
當我地唔敢剷ge時候
對面班係好勇敢咁衝入嚟
都要讚下我地班另外4個人la
高佬一直都係精神領導
澎澎ge認真拼搏又值得一讚
jj加時ge衝搶可以見到佢有幾咁投入比賽
火光控得都唔錯
final 要承受ge壓力真係好大
20分鐘ge比賽裡面
我覺得TO都算少ge la
最後
f6贏咗
---------------------------------------------------
多謝k達幫我錄音
---------------------------------------------------
今晚又冇得訓la= =
chem test.. |