感謝神
6c最後都羸咗..
今日pmath test派卷
lo sir話有人錯ge logic
我錯齊哂..(可以想像我幾低分)
唔明我點解咁無腦..
收卷後個一個鐘真係超灰....
對唔住
我唔識點樣面對
我太蠢..
要我對付一大堆字面上ge難題
我可能表現得更好
打波..
今場進步咗
但係幾驚險
一路打一路睇住計分牌
好彩高佬屈機..==
冇咗佢我地一定輸..
今場打得好差..
一定唔合格
第一次掂波就亂射
最後個時又唔識hold住個波勁急咁傳..
下場一定要改
還有
我ge心理素質實在太差
為一件小事
我可以耿耿於懷..
去到籃球場都冇辦法放低煩惱
都過咗咁耐
早就應該接受現實
累了
|