li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 5
累積人氣: 15919
RSS Feed

2008 年 7 月 8 日  星期二   晴天


2008-07-08 分類: 未分類

最近係咁覺我自己唔識講野
完全不善交際
第時做d靠把口搵食ge工死硬
所以對商同埋law完全死心
點知今日有興趣聽bba/jd= =

個兩個case幾過癮
得閒聽下唔錯
但係日日諗d咁ge野一定會發癲ge

下晝睇個d資料
我連下年25個jupas choice都諗唔到a==
hku 16in1真係害人不淺
明明有得哂多幾個位ge ma

決定中大港大科大剔走讀唔到/完全無興趣ge科
咁應該有25個ge la
(無聊==)

但係band A個3個..
頭痛a...
點揀好
 




2008 年 7 月 7 日  星期一   晴天


2008-07-07 分類: 未分類

今朝個辯論唔好睇= =

下晝返去補課..
黃sir又係屈人做野..

想抄notes ge同學嚟搵我la
同埋放榜後會補多次
係個次之前要搵黃sir補哂AC同埋wave 2.2 ge頭半版

仲有..
要搵人"pre tutorial"
我諗冇咩人咁做ge la xd
不過有ge話我都樂意ge

原來下年學校要請6個老師
中英數phy chem bio
mrs kong ms wong mabel 甘太都要走..
phy到底請嚟代邊個ge呢..@@

真係深受打機之害
晚晚3點訓
今晚唔打la

肚痛..= =




2008 年 7 月 6 日  星期日   晴天


2008-07-06 分類: 未分類

今朝黃sir係咁講大學hall ge恐怖情況 = =

下晝去十大傑生ge頒獎禮..
4個f6男仔3個mst得我一個cpu
感覺好埋唔到堆= =

有個mst姓植ge
真係好勁好勁..(比我識ge"名校"生強很多)
但係都好囂好囂..
全港傑生面試佢入到廿大
跟住話同佢interview ge人有3個係佢手下敗將= =
又話出面d人唔識講野都夠膽話係辯論隊
將名校ge人踩到一文不值
當然...cpu呢d"村校"更不能倖免..

欣賞佢..
但係唔鐘意佢..

----------------------------------- 

好悶a...
悶到癲la...




2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


2008-07-05 分類: 未分類

今日睇書睇到呢段野

每天早晨在非洲,都有一隻羚羊醒來
知道一定要跑得比最快的獅子還要快,不然就會被吃掉
每天早晨都有一頭獅子醒來
知道一定要撲上最慢的一隻羚羊,不然就會餓死
不論你是獅子還是羚羊
當太陽升起,你最好快跑

由於係譯文ge緣故
好似怪怪地咁
但係就好有意思

無人可以倖免
呢個世界根本就唔俾我鬆懈落嚟..
一停落嚟就會"死"

科科d分都跌= =
下星期一開工




2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


2008-07-04 分類: 未分類

今日又係派卷..

chem堂.
一開始mabel就話佢要走
真的不捨
聽佢教我地點揀choice
睇嚟佢對我地全班ge期望真係好高..

好老師難求..

下年可以又係ms yip 掛..

努力科展la..