今朝黃sir係咁講大學hall ge恐怖情況 = =
下晝去十大傑生ge頒獎禮..
4個f6男仔3個mst得我一個cpu
感覺好埋唔到堆= =
有個mst姓植ge
真係好勁好勁..(比我識ge"名校"生強很多)
但係都好囂好囂..
全港傑生面試佢入到廿大
跟住話同佢interview ge人有3個係佢手下敗將= =
又話出面d人唔識講野都夠膽話係辯論隊
將名校ge人踩到一文不值
當然...cpu呢d"村校"更不能倖免..
欣賞佢..
但係唔鐘意佢..
-----------------------------------
好悶a...
悶到癲la... |