今日CHEM 堂先知下個星期一TEST
我真係無上堂= =
counsellor interview
d人ge廢話真係好強...
"中一學生ge最主要問題係拍拖
我ge 解決辦法係叫佢地睇書
睇書可以消磨時間
咁佢地就冇時間拍拖la"
一聽到真係忍唔住笑..
佢個樣好認真ga
好似覺得佢個辦法一石二鳥
順便推廣讀書風氣咁
一in完親愛ge黃偉傑老師即刻好唔滿意咁話
"有冇搞錯
肥佢地兩個先得
言之無物
唔明佢地講咩
有個仲要攞校長d野嚟講(學生時代的指標)
真係好過份"(我唔明有咩咁過份...a...我記得la....佢將四未講咗做四勿= =)
之後佢諗緊有咩人要走
我即刻指咗個又遲到又唔出聲ge
佢話"呢個講得好有條理bo"(講得一句= =)
係我據理力爭下黃sir屈服咗
但係...
又有一個唔出聲ge
黃sir又話"呢個俾我ge感覺係好有heart
其他人講野但係答d野好行
做counsellor最緊要有heart
你認唔認同a?"
我點敢駁佢= =
本身應該係我問野ge
有一組時間好充裕ge
佢神情慌張咁同我講
"死la..冇時間la
一陣間你唔好出聲
等我嚟講"
結果我個組最早完
我睇咗成個字波其他組都未傾完
係咪姓黃ge老師都係鐘意語出驚人ge呢= =
又好多野做la
|