今朝早會宣佈ge個位校友真係超強
好野
小鼻同我ge合奏係西樂第一
最想多謝ge....係評判= =
92分....不可思議
由最初7日鮮練都未練熟去初賽
奇蹟入決
到今日明顯ge臨尾香都有金
真係奇蹟
呢排差唔多每日放學都練
各自又不停咁練
證明努力係有回報ge
最尾雖然甩咗
但係都一齊完到=]
呢d就叫默契la xd
總共應該錯少過5個音
全首都跟到拍子
總算對近乎廢物ge自己有交待la..
贏都係因為小鼻
中間慢個段停連真係唔錯
最後跟返我ge beat(最初我係度猶疑緊駛唔駛停去等佢)
good job
但係我心目中ge冠軍
始終都唔係自己
violin拉得好a
唯一ge遺憾
應該都係緊張la
冇辦法100%代入去音樂
不過孔sir一句enjoy the music已經幫到我地好多
-------------------------------------------
多謝et個份咁準時ge禮物la
我都記得係十三號 xp |