對你不會再等待 這個壞習慣要改 總是等在最後排 能等個什麼未來 給我的溫柔你就算再慷慨 再也不能將我的意志收買 把我從你身邊扯開 心是會碎的 這才明白 自己舔傷 我此刻還能靠在誰肩膀 不再假裝 我還能寄望 什麼 願望 不忘 想自己舔傷 我躲起來讓時間去調養 把淚光 痊癒成為一種成長 傷口不需要掩蓋 愛不愛沒人理睬 有時想徹底釋懷 人就該停止徘徊 給我的溫柔你就算再慷慨 再也不能將我的意志收買 把我從你身邊扯開 心是會碎的 這才明白 自己舔傷 我此刻還能靠在誰肩膀 不再假裝 我還能寄望 什麼 願望 不忘 想自己舔傷 我躲起來偷用時間去調養 把淚光 痊癒成為一種成長 自己舔傷 我對你的愛不再對誰講 不想偽裝 我接受失望 會講 期望 遺忘 我自己舔傷 卻包紮不住對你的回想 會怎樣 若我還在 你的身邊 喔 自己舔傷
我曾經真心以為你一直都重視我 , 到現在 我卻發現你沒有.. 大概以前是我想多了:) 我以為你不會再跟某人走在一起. 到現在 我卻發現我再沒有此信心 大概一直在一起, 是沒有告訴我了;) 我希望以後 與你再無以後.. 到現在 我才發現在你心中 我沒有站立之地.. 大概是我一直把自己看重了:).. ----------------------------- 若有天我死了 , 我想說 我不是為愛情而死的, 我是為友情 大概。
唉~___~ 成日做埋啲野都令自己個心有愧. 今日講佐幾句說話 . 突然間覺得自己實在太過 OVER. 可能HURT到人地都吾知.. I AM SO SORRY T____T -------- 絕對無意。 以上. --------- 啊.. 提返自己個夢先~ . 其實好無聊既一個夢. 但始終都系奇奇怪怪. 放放 . 每次諗起放放. 都諗起某旦~_~ 吾知放放同旦 生活得開吾開心尼~_~.. 又系對旦有愧. 明明只系個GAME. 但交出心既野~_~唉. 諗諗下. 都好掛住波瓏... --------- 以前後悔有玩LB. 但依家諗返. 一定冇後悔. 因為識到曲. 識到NYC. 識到輝. 識到波瓏.. 千千野. LY DOM. 小鍵. 粉麵女皇. 涵子.. 旦:-) 雖然.. 到依家我都吾會再搵得返千千野 LY DOM. 小鍵. 女皇 涵子同埋旦. 不過諗返起. 我好開心曾經系GAME入面識過你地. 對過我甘好:) OH. 吾知自己再大個啲.睇返個時會點尼xd. 以上. 4/4/2010. LCK 生日快樂。
OH 發佐一個好FUNNY既夢 不過好正:) 話說我半夜落佐711買奶飲(<事實我真系有買) 之後見到有架好名貴既車停佐系路邊. 但竟然系個車頭背住我(姐系我見到車尾) 但我個邊系單程路-_-正常一定只會望到車頭. 我好好奇. 但由佢啦. 飲完就返屋企. 第2日 ..第3日.. 第4日我都有半夜落街去711人個邊. 都見到依架車! 之後我就好好奇甘走佐埋去.見到有個男仔系入面訓緊教. 吾知做咩我就敲佢個WINDOW啦.之後佢醒佐. 我就開門入佐去坐(<小姐你咩事-_-) 之後吾知講佐啲咩. 佢開車:O ! 佢帶我周圍去. (地點忘了)-_- 早頭仲幫我請假吾洗我返學. 佢系好有錢 .早上要陪佢返公司返工(大概系CEO(?)之類既JOB-__-) 有時佢會放半就 .就帶我去買衫去玩. 之後就去佢屋企住:o(<但我屋企人完全吾知又或者冇出現過囉- -) 但系尼. 我地仍然會半夜 去711個度買野食(咩料- -xd) 買完之後佢又帶我周圍去.之後就返佢屋企. 有日佢就系架車度一邊開車一邊同我講話不如拍拖. 之後大概答佐佢話: 好呀:) 之類個啲. 之後尼 感覺上吾系過佐好多日 但依然冇返學. 剩系知佢比我隻FEEL系張KAI甘既樣-_- 之後 有日 我終於話想返去同屋企人講聲. 甘佢就陪我. 去佐台山個邊(睇黎我屋企人去台山做-__-) 吾知點樣好似見到我家姐. 再佢既後面系我婆婆(睇黎我冇阿媽0_0) 之後佢地就一齊去佐酒樓. 阿婆婆(?) 就鬧我冇返學etc. 我就話: 冇囉吾該我有返伽!請佐幾日假喳! 之後吾知點樣就我婆婆就同我嘈我冇返學既野. 之後佢就出聲啦: 我系有幫佢請假. 甘我阿婆婆就話: 你憑咩幫佢請假呀 你系佢邊位呀 你又吾系佢監護人你點會幫佢請到假呀?! 吾知點樣尼. 學校個度有人拎住啲文件甘黎佐. 就叫我婆婆簽名 用黎核對監護人簽名. 甘我婆婆就簽啦. 之後啲人話吾岩! 我婆婆好驚訝. 但系就叫佐我家姐去簽. 都吾岩. 最後未到我男朋友(?)簽個時. 個個文員就比佐個監護人簽名比我家姐同婆婆睇. 佢地睇完之後. 個文員就叫我男朋友(?)簽. 點知一簽就系監護人上名個名. 吾知點樣. 我婆婆就好失落甘離開. 我就好心急. 驚佢吾開心 急到喊. 之後我就追住我婆婆落樓梯. 我系落之前叫佐聲阿婆婆.之後佢好似好傷心甘擰轉頭望佐我一眼就繼續走. 我追住落去. 但吾知點解就好似暈低佐甘樣@@. 到我醒返. 我系自己屋企張床(<吾系個夢醒. 系暈完之後醒) 我系FEEL到自己流眼淚既. 之後我起身. 我就好似嬲佐全部人甘.因為佢地吾比我出街(?) 我發現自己系冇方法可以搵到我男朋友(?) 之後我好嬲. 冇喊出聲但系流眼淚. 喊(?)到攰我就系房度訓佐. 起身個時吾知邊個就系門口度比佐份野我. 上面系一份我之前送過比個男仔既一份自製卡(但我冇記憶送過.但明顯我系送過) 個男仔系上面 再加佢自己一啲說話 送返比我. 上面寫佐佢點解會系711個邊出現.寫佐對我既感受.寫佐佢屋企既野.寫佐關於佢既野. 另外仲有一本野. 系我啲同學畫出黎比我既..@@ 叫我吾好傷心.ETC 睇黎個男仔系被逼甘要同我分手(因為我屋企人掛) 之後我睇住份野喊佐好耐. 最後睇到個下款. 竟然系放放v____v仲有地址(好似) 之後我就逃跑出自己屋企去搵佢(好似) 之後就醒佐嚕 e家諗返. 點解會系張kai樣但系下款系放放. 到我再諗返放放. 突然發現佢離我好遠嚕~_~ 趕住away
沒有這件事 妨礙我們 難道我和你 又會一樣 ? 就算不是她 也有問題吧 .. 早該分開 不該怪她 即使跟蹤你 來臨案發現場 .. 牢牢看守著你 提防你搭上這一個她 下個她 都會趁我看不到誘惑你 .. ! 明白如你要這樣易變心 ..哪到我害怕 .. 就算她 跟你有段情 .. 我也為你高興 .. 用第三者身份見證 最不可靠是愛情 ..我們無人能得勝.. 再溫馨 仍不夠耐性 ..捱得到第四者 煞風景.. 當初喜歡你 其時你有別人 .. 完全都因為我 才完結過去拋低了她.. 下個她 不過接替我當天那位置 ..情外情 轉了對象 別要太驚訝! 沒有她 都會有別人 ..! 你我避免不過 ..混亂間將彼此錯過.. 有幾多故事最後 愛人仍然同一個 ..?看清楚 誰都背叛過 誰亦曾被騙過 ..! 不知道 伴侶再換就更好 還是越來越退步 . 能讓路還是再睹 .. 就算再三上訴 你爭我奪投進誰懷抱.. 誰話愛你註定 好心好報 ... 第四者 跟你有段情 我也為你高興 .. 外遇萬千燦爛像繁星 ! 可惜那併發症..! 我們無人能得勝 再溫馨 仍不夠耐性.. 捱得到第五者 煞風景..