...我受夠啦.. 我忍夠啦.. 究竟想我點樣呀.. ?
我發脾氣又話我任性脾氣差器量小. 個個都話我變 我冇囉.
我一定要笑伽? 點解人地喊就得我喊吾得呀?
點解張麗敏就一定系軟弱我就系強者呀?
點解我吾喊出黎就代表我好開心我冇野呀?
點解我發脾氣吾可以代表我因為吾開心先發呀?
我一定系任性伽?
講講都講過吾算數.. 冇口齒 ..
朱應滔又系甘.. 個個都系甘!!
根本都冇人明我 根本都冇人想明我.
我忍夠陳世德同張麗敏啦! 明明散佐伽啦仲想點呀你地?
哦因為張麗敏夠軟弱所以就個個都體諒佢體恤佢.
我吾開心我黑面個時就因為我自己發小姐脾氣? 點解呀點解呀點解呀? 我吾明點解冇人明我甘囉..
點解我冇情緒吾開心個時就冇人黎哄我..
麗敏吾開心冇反應個時就好多人去哄佢..
我知我同麗敏相比差好多野差好遠..
我吾似佢甘靚甘氣量大甘冇脾氣甘好相量甘好人緣..
我明白我有好多朋友都系由麗梅同麗敏帶比我..
我知我脾氣差語氣差成日講粗口.. 我知道囉:)..
所以我突然間明.
點解陳世德會關心張麗敏多過關心我.
我想學會關心多啲自己. 吾再關心甘多陳世德
明明成個陳黃除佐世傑之外.. 我系識得鴨鴨最耐既人..(?)
明明系最熟.. 點解要吾再理我..
我究竟錯過佐啲乜野? 我究竟被搶走佐啲乜?
我究竟做錯過啲乜野? 我究竟從中失去佐啲乜?
我究竟幾時先釋懷 ?
我突然覺得自己做甘多野..好多都系多餘.. 點解會多餘..
有時葉詠霖同淑婷出街.. 我知道冇叫我都吾出聲.
我都想知自己忍到幾耐..
到今朝我打電話比麗梅..
我先發覺原來我 身邊好似一個最好 最親密 可以成日一齊出街玩既 "朋友" 都冇。
根本佢地覺得多我一個吾多 少我一個都吾少:) .. |