-v-`iammisa.c


個人資料
lic_yu
暱稱: `♥C:yu
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
月 曆
« May 2017 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新日誌
2011-07-27
孖公仔..。
我只求一個人 一點自尊...
下次。
洋蔥
日誌分類
全部 (88)
訪客留言
Betamethason... (CesWeme)
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
LAM人xanga.
My Xanga.
淑婷Xanga.
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 10
今日人氣: 2
累積人氣: 1339
搜 索
RSS Feed

2010 年 3 月 23 日  星期二   晴天


2010-03-23 分類: 未分類

你要在大街當著路人才拋下我。     



 

  朋友、當我們分隔兩地的時候──

  也許無法即時來幫助你、

  可是我們心中的那份羈絆、卻是緊緊地將我們綁在一起了。

  當你傷心的時候、當你煩惱的時候,盡量麻煩我沒關係,

  因為我是你朋友。

  當你不需要我的時候、當你在猶豫要愛情還是友情的時候,我自己退出沒關係,

  因為我是你朋友。

  當你想找我聊天喝酒打鬧的時候,和我多多瘋狂沒關係,

  因為我是你朋友。

  一輩子的友誼,有福同享、有難同當。

  朋友這詞,從來就是這麼簡單。
      

        ©




2010 年 3 月 19 日  星期五   晴天


2010-03-19 鬱悶 分類: 未分類

...我受夠啦.. 我忍夠啦.. 究竟想我點樣呀.. ?
我發脾氣又話我任性脾氣差器量小. 個個都話我變 我冇囉.
我一定要笑伽? 點解人地喊就得我喊吾得呀?
點解張麗敏就一定系軟弱我就系強者呀?
點解我吾喊出黎就代表我好開心我冇野呀?
點解我發脾氣吾可以代表我因為吾開心先發呀?
我一定系任性伽?

講講都講過吾算數.. 冇口齒 ..
朱應滔又系甘.. 個個都系甘!!

根本都冇人明我 根本都冇人想明我.

我忍夠陳世德同張麗敏啦! 明明散佐伽啦仲想點呀你地?
哦因為張麗敏夠軟弱所以就個個都體諒佢體恤佢.
我吾開心我黑面個時就因為我自己發小姐脾氣? 點解呀點解呀點解呀? 我吾明點解冇人明我甘囉..

點解我冇情緒吾開心個時就冇人黎哄我..
麗敏吾開心冇反應個時就好多人去哄佢..

我知我同麗敏相比差好多野差好遠..
我吾似佢甘靚甘氣量大甘冇脾氣甘好相量甘好人緣..
我明白我有好多朋友都系由麗梅同麗敏帶比我..


我知我脾氣差語氣差成日講粗口..  我知道囉:)..
所以我突然間明.
點解陳世德會關心張麗敏多過關心我.

我想學會關心多啲自己. 吾再關心甘多陳世德

明明成個陳黃除佐世傑之外.. 我系識得鴨鴨最耐既人..(?)
明明系最熟.. 點解要吾再理我..

我究竟錯過佐啲乜野? 我究竟被搶走佐啲乜?
我究竟做錯過啲乜野? 我究竟從中失去佐啲乜?

我究竟幾時先釋懷 ?
我突然覺得自己做甘多野..好多都系多餘.. 點解會多餘..

有時葉詠霖同淑婷出街.. 我知道冇叫我都吾出聲.
我都想知自己忍到幾耐..

到今朝我打電話比麗梅..


我先發覺原來我 身邊好似一個最好 最親密 可以成日一齊出街玩既 "朋友" 都冇。

根本佢地覺得多我一個吾多 少我一個都吾少:) ..




2009 年 12 月 30 日  星期三   陰晴不定


2009-12-30 分類: 未分類

it's doesn't matter.
who wrong or right  :).....



it's end tonight..




2009 年 8 月 16 日  星期日   晴天


等。 分類: 未分類
你在等什麼?

WAITING FOR YOU.
4B SHIT!
YYM SHIT!
KOALA's EYES.
WITHOUT.
LIGHT.
BEAMS BOY.
Mr.Ch
CALL MY NAME.
SHIT!
WHAT THE FUCK? 4B?
HEART SHAPES.
VAGINA.
DOLLS.

FOLLOW.
ONE

ONLY.

NO ONE LIKE 2A.
LOVIN' IT.

CSTak.
CARE.

JUST DO IT
DO IT NOW.
MORNING MUSUME.

CYTo
2MONTHS
BETTER.
FRIEND
SO GOOD

4B SHIT
YOU
HATE.
GOOD
SO WHAT
FRIENDS? SHIT
SHUT UP

2A
FOREVER;
 




2009 年 8 月 11 日  星期二   晴天


半夜。 分類: 未分類

半夜。

不動聲色的哭了~_~

7月23. 起身. 開電腦上網睇分班.

4B 

喊到豬頭甘.. ._.`
失落到想跳樓想死想轉校想自殺.

我知自己E世都會怪阿媽.
我知自己E世都甘愛2A
我知自己E世2經玩完

上堂..上堂
小息我就擒實我班愛人!

上堂..上堂
放LUNCH我就擒實我班愛人!

上堂..上堂
放學我就擒實我班愛人!


我突然覺得好對其他人吾住. 好似淑婷.好似葉詠霖甘。
對吾住。  
宏宏話我地3個好難得 或者。
我剩系知我生命中缺少吾到 2A 。
對吾住。



« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 18 | »