which is exceeding bitter . . ?
 
                                                                                                                        錯誤地愛上你,誰可催促我改正 ?
                                                                                      或許一切根本沒有發生過,全靠我的盲目才可支撐整場戲.
                                                                                                           隨了扮作若無其事,請教我還可以幹甚麼!
 
 
 
     
 
             
                   播緊的歌: JILL[可可]

 

lica62003
暱稱:   ` {KA} *..
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
最新文章
2007-06-21
勁熱
表演
無冷氣日-口-
2007-05-31
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 2 日  星期六   晴天
                                  好痛苦 ; 我還可以愛下去嗎?   心好酸 ..

 
表演                                                                             

今日去左全灣大會堂度做表演,我7點15分起左身...

十分之不願意地起身-0-,搞搞下刀變左7點40分,

拿拿琳汁野落個袋度走人,點知玉華係呢戈時候打俾我-口-*

佢話佢都遲左起身,大家都一齊遲左..xD=3=

返到學校[唔洗開聲,就等上車][有押韻=33=]

上左車就同芳怡1齊坐,我就拎我本小說係度睇 ,

話甘快去到全灣個度,去到就上去後台度等,

我地係度send歌,又係廁所度狂影相=口=*

之後又係度開聲呀,練下d歌呀,

好快就到我地出場表演,唱到去全因為你同埋個伴你成長個度,

就開始催快,搞到勁kai -口-* 又好多出錯位w0r,

真係.. 唉*,不過都算係好成功甘完左既..

不過企度腳都軟,出左去之後去左書店行陣,

買左5本小說,搵左勁耐先搵到呢5本出黎-3-"

之後淑君黎左,我地去左食壽c,好好味!

之後坐車去沙田,去左沙田之後搵牙媽食下午茶,

食完之後去左人地屋企度睇狗,

d狗睇到我地係甘狂吠-0-" 勁high個度, 哈哈

之後去左cut頭髮,e加cut短左丫個頭髮,

整起d頭髮既話會好短-0-" 好似我之前cut個個甘,

淑君同芳怡都cut左,淑君終於都cut小左d頭髮啦-0-"

而芳怡我覺得cut得好令,但佢成日都話好樣衰=口=,

唔會啦,好令令的了=33="

cut完之後芳怡走先,我同淑君去左新成市度再行1陣,

之後搭e42返東涌,

返到黎,勁累,隻腳好似唔係自己甘,勁軟囉-0-"

 

                                                                                                                          

看完了?! 辛苦嘍! 送戈香吻1個感激你地黎睇我個日記, 呵呵*

刊登時間:2007-06-02 11:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 lica62003 的日誌)


a123b456c 於 2007-06-05 10:23 PM 發表:
我唔只cut少啦....
可止少...
好多添啦-3-
我都覺得怡同珈都cut得好令架@@
我之前好耐無食壽c架啦~~
真係好好食~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



呀﹏華 於 2007-06-04 10:14 PM 發表:
我係第1個留cM俾你呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你留cm俾我呀 t^t"
超感激你 -33="
Posted at 2007-06-05 05:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]