|
今日去左全灣大會堂度做表演,我7點15分起左身...
十分之不願意地起身-0-,搞搞下刀變左7點40分,
拿拿琳汁野落個袋度走人,點知玉華係呢戈時候打俾我-口-*
佢話佢都遲左起身,大家都一齊遲左..xD=3=
返到學校[唔洗開聲,就等上車][有押韻=33=]
上左車就同芳怡1齊坐,我就拎我本小說係度睇 ,
話甘快去到全灣個度,去到就上去後台度等,
我地係度send歌,又係廁所度狂影相=口=*
之後又係度開聲呀,練下d歌呀,
好快就到我地出場表演,唱到去全因為你同埋個伴你成長個度,
就開始催快,搞到勁kai -口-* 又好多出錯位w0r,
真係.. 唉*,不過都算係好成功甘完左既..
不過企度腳都軟,出左去之後去左書店行陣,
買左5本小說,搵左勁耐先搵到呢5本出黎-3-"
之後淑君黎左,我地去左食壽c,好好味!
之後坐車去沙田,去左沙田之後搵牙媽食下午茶,
食完之後去左人地屋企度睇狗,
d狗睇到我地係甘狂吠-0-" 勁high個度, 哈哈
之後去左cut頭髮,e加cut短左丫個頭髮,
整起d頭髮既話會好短-0-" 好似我之前cut個個甘,
淑君同芳怡都cut左,淑君終於都cut小左d頭髮啦-0-"
而芳怡我覺得cut得好令,但佢成日都話好樣衰=口=,
唔會啦,好令令的了=33="
cut完之後芳怡走先,我同淑君去左新成市度再行1陣,
之後搭e42返東涌,
返到黎,勁累,隻腳好似唔係自己甘,勁軟囉-0-"
看完了?! 辛苦嘍! 送戈香吻1個感激你地黎睇我個日記, 呵呵*  |