錯誤地愛上你,誰可催促我改正 ?
或許一切根本沒有發生過,全靠我的盲目才可支撐整場戲.
|
|
好痛苦 ; 我還可以愛下去嗎? 心好酸 ..
2007-06-21  |
|
太開心啦,
聽日就考完試,只係考宗教,勁早放
不過又要去個咩新加坡-___-! 好煩好煩
又唔知要帶D嘜..
P.S 你隻腳要快D好返牙
看完了?! 辛苦嘍! 送戈香吻1個感激你地黎睇我個日記, 呵呵*  |
| 刊登時間:2007-06-22 12:24 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
`-❤彤 於 2008-05-24 02:34 PM 發表:
路過;] cOmment fOR yOU
|
|
|
君 於 2007-06-24 07:13 PM 發表:
KA~
我黎睇你啦XD
你最近過得好happy啦XD :D
要快樂喔!~
|
|