今日我無番學呀~因為要去睇醫生呀...我就出左去啦...跟住睇完醫生就同媽媽係太和食野呀.....
我地就番左屋企啦........哈...我今日心情好好呀..
唔知點解呀...........係火車站....突然MEIPO打比我呀.....講野啦....SOR唔講得呀...哈....
我番屋企就玩勁舞啦....我19日同20日都唔番架學架....因為有D野....有唔講得...識得我D人就知....哈哈
88