今日我等我個朋友仔呀~佢遲到呀~我無理佢呀我就上左車車啦.....佢都好彩無遲到.....我個d人有講成班一齊遲到.........點知成班參唔多番齊...
好彩我琴肥聽我個朋友講唔好遲ja...唔係有比佢地老點..我呀...哈
跟住上中文個果淫魔好賤呀....我班d人係到玩呀
玩咩...唔講啦.....有一個男仔無玩佢就講男仔有玩
跟住個男仔就出班搵令外一個班主任....而家成
班都唔個果淫魔佢一邊講野..我地就一邊玩呀...
無人聽佢講野...