哈哈~今日唔記得帶野呀....所以就lunch食完走左啦....跟住扮肚痛~個亞sir信左我啦....我就走
左啦...我就番左屋企換杉在同朋友出左旺角玩
超開心呀......我地行左好多地方呀.........
番到屋企都八點幾啦.......我就洗白白訓左
教教豬啦......^^...下次在出過去先~88