呵呵....今日有一樣番學...不過好凍呀....^^
我地放左學系馬安山玩左一陣....就番左屋企..
一陣到屋企,,第一時間搵我老公仔....佢問我星期六去唔去上水.....我都唔知........
我想我聽日唔番...因為我個朋友講話幫我攪生日...
星期四就系我生日.....^^我會........好開心