The diary in Valentine's Day
2008-02-14

With you together really happy
This is already the best gift
Dear.Thank you !
不過我只能給你成為世界上第二幸福的人.Because,最幸福的人 Is me !
這晚,約左傻婆去旺角食晚飯~腦海中正為訂唔到餐位而煩惱.就響依個時候.親愛既家姊打比我.話拒地在"金鳳"等緊位 ~我一聽成個人當堂醒晒!拿拿聲叫家姊留多倆個位~哈哈哈!
話說依間牛趴餐廳.係我一直都想去食既.拒既大名就聽得多.而又未真正去食過.熊哥哥排左成倆小時先排到返來.而我地倆個傻人有傻福.就坐享其成!辛苦晒~~


睇下~中間果個靚女大得幾大~超可愛呀~~~
等左甘耐,總算無令我地失望..7成熟既西冷趴..咬落口感十足.而又保持到鮮嫩牛肉既香味 Super delicious !!同姊姊一家人告別後~就同傻婆來到尖沙咀海旁.無他既,貪依度夠浪漫囉~呵呵~我地仲扮遊客講國語叫人幫我地留影~

之後傻婆仲送左情人節禮物比我呀.都係好靚好有心思既野.我超鍾意,多謝~!!

維多利亞倆岸燈色依然閃耀.可以和妳分享同一份雪糕.分享同一杯氣水.分享同一份喜悅.分享往後每一個情人節..

You whether would like to?

|