MATHS
嘔血。。。
D簡記幾簡下@@"
CHI
無聊中
AMATHS
。。。。
班主任節
派成績表。。。
69分平均分
LUNCH
溫書。。。
佢地話要練歌@@"
嘈乜姐
我等你地唱然後跟住你地唱咋嗎
"大家都知今日要練歌架啦。。。我覺得溫書唔係呢個時候囉。。。"
講真。。。
我係今日先知要練咋==
琴日都唔知。。。
"大家出黎練啦!等運到呀?!"
好火呀!
關你地差事呀?!
AMATHS∼
派番琴日GE白字練習∼
兩張滿分∼
其中一張MISS印錯印仔∼
畫箭嘴指住印錯GE+寫"印錯了。。。"
跟住上面有個第2個印仔+側邊寫:"補番個︿︿"
MISS好可愛︿︿
CHEM。。。
TEST
唔識@@
|