|
|
今日朝禁早,,起左身做功課,,
唔記得做呢]]]""
HISTORY堂,,
竟然問到我,,過份呀!!!
兩堂ENG,,
發夢堂!!!XDD""
做咩POEM,,無聊呀
LUNCH,,
呀豬~呀~
大家好~呀~
超搞笑!!
中HIS.無聊,,
兩堂MATHS,,
見識到霍SIR既絕技~~
P.S.我真係唔想做果D咩咩TAG呢!!!

[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|