![]() ![]() ![]() |
|
今日係我重返QOOZA既大日子,,, 大家為我歡呼LA!!!! 所以今個禮拜OR以後都會打E個BLOG,,, 講番今日先,,, PE堂打VOLLEYBALL(唔記得點串...) 手仔都紅曬LU,, SO BAD!!]]] LUNCH,, 聽鬼故,, 今年HALLOWEEN,,嚇到你呀媽都唔認得,,, 阿BA]]]XDD""" GEOG,,, 竟然錯左D低B野!!! ENG.DICT,,,, HAVE聽成HAD,,, 差少少就O岩曬嫁LA,,, 哼哼........
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |