|
|
TAG BY 豬
規則:
列出自己5個既特徵
然後列出TaG你個人既特徵x5
最後TaG 8個人,,如列出佢地既一個特徵
我既特徵:::
傻傻地,,
反應能力差,,
成日發神經,,
發白日夢,,
記性唔好~
豬既特徵:::
傻婆
好豬,,
成日比人玩
好中意發夢
好有異性緣!!!
TAG比:::
黎家笨,,,好好傾,,
敏敏,,令女,,
宛,,入過青山
rainbow,,可愛,,
喵喵,,有得比我斬
肥豪哥哥,,唔夠我好人
KEI,,一個好似in the鬼故的婆婆=="
michelle,,好人一個
++++++++++++++++++++++++++++
Tag By RAINBOW,,
假若Tag你戈個係異性, 佢的擇偶條件有邊樣係似你?
>好難想像度@@
你認為Tag你戈個適合你邊個FD?
>敏敏XDD""
你自己的擇偶條件(MIN 5 MAX10)
>愛我
>同佢傾計會好開心
>唔會介意我D缺點
>成績好過我LA
>鍚我
TAG比8個人
下~唔想呢~
+++++++++++++++++++++++++++++++
TAG BY RAINBOW
規則:
列出自己5個既特徵
然後列出TaG你個人既特徵x5
最後TaG 8個人,,如列出佢地既一個特徵
我既特徵:::
傻傻地,,
反應能力差,,
成日發神經,,
發白日夢,,
記性唔好~
RAINBOW既特徵:::
QQ呢~
好好人(我無記錯掛?!)
玩得之人
我囡囡~
好有異性緣!!!
TAG比:::
唔TAG LU~

[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|