|
|
今日Fashion Show.
勁無奈.
乜都冇同我地講.
直接出場.
行到成隻鴨咁.
哭笑不得.
我顏面何存?
今日我係咪見識到個天唔鍾意我地?
放完學出到門口冇5分鍾即落雨.
仲要落到勁大.
三個人一把遮.
變左隻落湯雞.
李月佩仲要懶型咁淋雨;笑死.
點知去到又一城入面.
即停雨囉咩事.
成身勁臭.
放學先黎落雨.
莫非個天唔鍾意我地?
我地聽日再行過,聽日一定會好天既.
你點知聽日會好天?
唔知架,希望在明天阿嘛.
凡事唔係絕對既.
其實落雨有咩可怕喎.
生命希望,前路由我創!
 (邊個黎?_?)  (花生袋o.o)
(我是否很專業?) (型不:D?)
(完滿結束!)
|
| Time:2011-05-12 06:51 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 33 | »
|