2006 年 9 月 3 日 星期日
2006-09-03
又再次update果版面喇,,! 覺得點呢,,? 比D意見LA,,~ 今日陪小蘭姐去太和商務買WorkBook,,, 去到太和,,,小蘭姐發現吾見了張飛,,,於是去補票處,,,又要比多$3.5,,,[[當時佢勁火爆lo,,XDD``]] 到了商務,,,排了好耐隊,,,先到我地,,, 最衰既係,,,重末買齊,,,可憐的SIU LAN,,,!! 回程時,,,比佢搵到吾見既果張飛係暗格到,,,,佢重火爆,,,, 真可悲..... 以上事情有少少攞景成份,,,XDD``
又再次update果版面喇,,!
覺得點呢,,?
比D意見LA,,~
今日陪小蘭姐去太和商務買WorkBook,,,
去到太和,,,小蘭姐發現吾見了張飛,,,於是去補票處,,,又要比多$3.5,,,[[當時佢勁火爆lo,,XDD``]]
到了商務,,,排了好耐隊,,,先到我地,,,
最衰既係,,,重末買齊,,,可憐的SIU LAN,,,!!
回程時,,,比佢搵到吾見既果張飛係暗格到,,,,佢重火爆,,,,
真可悲.....
以上事情有少少攞景成份,,,XDD``
出版︰2006-09-03 08:05 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 1 日 星期五
2006-09-01
今日係9月1日........係我脫離[[From 1仔]]呢個稱號既日子.......真hapi~ 今年我係2A班......同阿茄一班.......Yeah!! 但可惜既係同吾到心愛既GLadys一班,,,,,, 佢係2C......慘慘....... 我地果班超勁,,,,,有三個肥仔~[[壯觀哦``]] 今日返去淨係派回條......排下隊咁...... 講開排隊.....我己經吾係排第一lu''''` 有兩1E幫我同小蘭排第1,2....呵呵呵''''` 小蘭比歐太叫錯為曾小''麗'',,,,,so爆笑...... 重要叫埋做總務......真慘噢~~ 吾打lu'''`byeBYE~
今日係9月1日........係我脫離[[From 1仔]]呢個稱號既日子.......真hapi~
今年我係2A班......同阿茄一班.......Yeah!!
但可惜既係同吾到心愛既GLadys一班,,,,,,
佢係2C......慘慘.......
我地果班超勁,,,,,有三個肥仔~[[壯觀哦``]]
今日返去淨係派回條......排下隊咁......
講開排隊.....我己經吾係排第一lu''''`
有兩1E幫我同小蘭排第1,2....呵呵呵''''`
小蘭比歐太叫錯為曾小''麗'',,,,,so爆笑......
重要叫埋做總務......真慘噢~~
吾打lu'''`byeBYE~
出版︰2006-09-01 01:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 31 日 星期四
2006-08-31
今朝落新達ge快图美影學生相......好快......半個鐘頭有得拎.......今次比上次重影衰......感覺怪怪的......40蚊得8大張......無奈..... 看看以下的文章,,,,,我覺得蠻好哦!~ 友誼是一株樹... 一個人可以毫無道理跟你做一輩子親戚 , 但一個人不會毫無道理跟你做一輩子朋友. 我會想起....與你們認識的種種... 也會想起....發生過的點點滴滴... 直到我們都年老時...是否會像現在這樣...坐在電腦前互訴心聲?.. 不管如何....希望我們永遠是真誠相對的朋友(知己)... 朋友就是喜歡你也了解你的人 願你都能珍惜身邊每一個朋友 因為你我有緣份,才能成為朋友 可以成為知己的,更難得! 時間未必是你我成為知己的原因 但一定可以証明到 你對朋友的關懷不是白費! 希望您永遠都係我的好朋友! 朋友,是你高興時想跟他分享的, 朋友,是你不高興時可以給你發脾氣的, 朋友,也是在你沒錢開飯時打救你的, 朋友,你悶得發荒時可以跟你一同發荒的, 朋友,會甘願給功課你抄,跟你一同出貓一同被人罰的, 朋友,也是你買手信時,想買一份大的給他的, 朋友,也是你看見他上線時,想給他"喔噢"!! 想要體會「一年」有多少價值,你可以去問一個失敗重修的學生。 想要體會「一月」有多少價值,你可以去問一個不幸早產的母親。 想要體會「一週」有多少價值,你可以去問一個定期週刊的編輯。 想要體會「一小時」有多少價值,你可以去問一對等待相聚的戀人。 想要體會「一分鐘」有多少價值,你可以去問一個錯過火車的旅人。 想要體會「一秒鐘」有多少價值,你可以去問一個死裡逃生的幸運兒。 想要體會「一毫秒」有多少價值,你可以去問一個錯失金牌的運動員。 朋友就是 ~~ 即使是一點小感動,一點小事情都想一起分享 朋友就是 ~~ 當你抱頭痛哭的時候,扶著你肩膀的那個人 朋友就是 ~~ 當你面對人生挫折時,一直緊握你那雙手你好嗎? 你能夠看到它是你與他的緣份 你能夠和你身邊的人做朋友也是你與他的緣份 縱使你不知道這夥流星會何時消失 但如若你好好珍惜看到這流星的每一刻 那就算流星走了你也不會後悔 請大家好好珍惜身邊的每一個人&nbs! ! 珍惜這段友誼! 建立友誼如像種樹,因為友誼是一株樹(TREE): T : Trust (信任) R : Respect (尊重) E : Exchange (交流) E : Emotional Support (精神支持) ---- 好朋友守則 ---- 朋友就是無形中伴你走過風雨,永遠支持你的力量 朋友就是一種無法言喻的美好感覺&n! ! bsp 朋友就是在別人面前永遠護著你的那個人 朋友就是即使是一點小感動,一點小事情都想一起分享 朋友就是當你抱頭痛哭的時候,扶著你肩膀的那個人 朋友就是當你面對人生挫折時,一直緊握你的那雙手 朋友...就如天上的流星 你能夠看到它是你與他的緣份 你能夠和你身邊的人做朋友也是你與他的緣份 縱使你不知道這夥流星會何時消失 但如若你好好珍惜看到這流星的每一刻 那就算流星走了你也不會後悔 請大家好好珍惜身邊的每一個人 珍惜這段友誼!
今朝落新達ge快图美影學生相......好快......半個鐘頭有得拎.......今次比上次重影衰......感覺怪怪的......40蚊得8大張......無奈.....
看看以下的文章,,,,,我覺得蠻好哦!~
友誼是一株樹...
一個人可以毫無道理跟你做一輩子親戚 , 但一個人不會毫無道理跟你做一輩子朋友. 我會想起....與你們認識的種種... 也會想起....發生過的點點滴滴... 直到我們都年老時...是否會像現在這樣...坐在電腦前互訴心聲?.. 不管如何....希望我們永遠是真誠相對的朋友(知己)... 朋友就是喜歡你也了解你的人 願你都能珍惜身邊每一個朋友 因為你我有緣份,才能成為朋友 可以成為知己的,更難得! 時間未必是你我成為知己的原因 但一定可以証明到 你對朋友的關懷不是白費! 希望您永遠都係我的好朋友! 朋友,是你高興時想跟他分享的, 朋友,是你不高興時可以給你發脾氣的, 朋友,也是在你沒錢開飯時打救你的, 朋友,你悶得發荒時可以跟你一同發荒的, 朋友,會甘願給功課你抄,跟你一同出貓一同被人罰的, 朋友,也是你買手信時,想買一份大的給他的, 朋友,也是你看見他上線時,想給他"喔噢"!! 想要體會「一年」有多少價值,你可以去問一個失敗重修的學生。 想要體會「一月」有多少價值,你可以去問一個不幸早產的母親。 想要體會「一週」有多少價值,你可以去問一個定期週刊的編輯。 想要體會「一小時」有多少價值,你可以去問一對等待相聚的戀人。 想要體會「一分鐘」有多少價值,你可以去問一個錯過火車的旅人。 想要體會「一秒鐘」有多少價值,你可以去問一個死裡逃生的幸運兒。 想要體會「一毫秒」有多少價值,你可以去問一個錯失金牌的運動員。 朋友就是 ~~ 即使是一點小感動,一點小事情都想一起分享 朋友就是 ~~ 當你抱頭痛哭的時候,扶著你肩膀的那個人 朋友就是 ~~ 當你面對人生挫折時,一直緊握你那雙手你好嗎? 你能夠看到它是你與他的緣份 你能夠和你身邊的人做朋友也是你與他的緣份 縱使你不知道這夥流星會何時消失 但如若你好好珍惜看到這流星的每一刻 那就算流星走了你也不會後悔 請大家好好珍惜身邊的每一個人&nbs! ! 珍惜這段友誼! 建立友誼如像種樹,因為友誼是一株樹(TREE): T : Trust (信任) R : Respect (尊重) E : Exchange (交流) E : Emotional Support (精神支持) ---- 好朋友守則 ---- 朋友就是無形中伴你走過風雨,永遠支持你的力量 朋友就是一種無法言喻的美好感覺&n! ! bsp 朋友就是在別人面前永遠護著你的那個人 朋友就是即使是一點小感動,一點小事情都想一起分享 朋友就是當你抱頭痛哭的時候,扶著你肩膀的那個人 朋友就是當你面對人生挫折時,一直緊握你的那雙手 朋友...就如天上的流星 你能夠看到它是你與他的緣份 你能夠和你身邊的人做朋友也是你與他的緣份 縱使你不知道這夥流星會何時消失 但如若你好好珍惜看到這流星的每一刻 那就算流星走了你也不會後悔 請大家好好珍惜身邊的每一個人 珍惜這段友誼!
出版︰2006-08-31 11:39 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]