今日聽左張棟樑被既情花開>3<''
好罡哦~
無敵珊寶妹電視原聲帶 9月9日同步發行喔~!
哈哈哈;
8月24號偶像劇就播放囉 ; ^33^''
d功課差吾多k哂喇 =]
原來張棟樑是nG王-v-''
哈哈哈 /3\''
!! 我系一條傻傻的分格線 !!
今日竟然冇出街b0 =]
\/ickii ! 你今日乖左好多b0, 鍚啖先(推開-3-'')
留系屋企,出面好似好熱咁-v-''
功課點算t^t.
今晚有兩個nic0會上的節目. 真系幸福既姐..
系香港only上y0utbuE睇喇-v-''
台灣的fans真是好的-v-''
依幾日都系1:30訓 - - ''
太早啦... 之前都是2點~3點.
咪叫丫媽講既咩-v-''
情花開..~ 哈哈哈;
張棟樑版好正~
|