今日星期5; 聽日放假! xd 今日居然傻到locker key都吾記得帶-33-'' 傻左w0r - -'' 今日放學個陣留底整野; 走個陣扮校工check房XD 好玩!! 哈哈 xd 之後陪丫winG去青雲還書. 之後返屋企lu. 普通話堂時時間有個前測- -'' 吾識做; 聽吾明l0r - -''