t0day留系屋企, 睇黑糖:] 好睇好睇. 依幾日返學好辛苦-33-'' 旦系數學堂好好玩xd 因為d數識得做, 我要努力!! 向目標進發 ! 哈哈哈! 大家會支持我嗎? 支持的話請cm! FD別裝看不到囉! 快快留下一個深情又鼓勵的cm子吧!! 今天都吾知搞咩- -'' 冇出街- -''