| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 20 日 星期四  |
| 影4C班相 |
分類: 未分類 |
好凍ar今日 朝早叫老公黎樓下接我=]
哈哈!!!佢攞左件街嬲比我
因為今日影班相既關係 要著夏季T.T
今朝5知做乜 明明心情都5叫差的
無啦啦係到5知發咩神經 心情煩到爆
個個都5順眼咁= =" sor ar豬子 態度對你差
上T&T ms麥無上黎 有人代
個ar sir5比我地3個1齊去toliet $$自己去左
之後到我同屎忽lam去 佢仲sd左個sms話我地衰-_________-"
小息豬子係到ja頭 唉...講起呢到就0.0
pe玩鐵餅 之後影班相=D 好緊張ar kaka
唉...不過無得同紙b1齊/ \
衰在我矮T.T
放晏 食街市
上eng堂 無咩特別 作文
放學 之後補習
唉...超衰囉個ar sir 5比我地落去買野食
話會攞野比我地食 點知到落堂都無囉
放左去吉魚旦食 食hot的
再去7仔買左枝麥精飲 好暖粒粒喔
|
| 發表時間:2008-11-20 09:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 19 日 星期三  |
| 凍凍>_< |
分類: 未分類 |
凍...凍死我啦-v-
電話無電無攞番學 收5到紙b個sms
太懶了我 琴晚5願起身叉電
宜家去叉先xd
朝早出門口個時真係凍死我啦 > _ <
3堂中文堂 悶...好彩都捱得住=]
小息落左去食野,,,之後2堂math堂
唉...講起都灰 1打鐘就跑上黎點知佢仲快過我地
低b嫁佢 咁鬼死快嫁\333/
next one小息吾記得做咩黎啦=3=
hist堂 ms鍾吾知做乜又無黎上堂啦 咪同紙吹水咁lu
林偉又係到玩野啦 老公係咁笑= ="吾知笑咩
晏就同紙落左去買晏食 之後佢要留堂
得番我地3丁友 eng堂吾知又係到做咩啦
唉...堂堂都係咁 真係5洗上堂咩 考試個時又話人地無教過野啦
5知想點囉 ms chow真係無陰公 完全係步左豬wong既後塵 仲要衰d tim
真係比佢激鬼死 放之前死都要我地安靜 吾靜吾放 呢招無用囉
靜得個1陣 仲要係靜完就放wo 無聊
|
| 發表時間:2008-11-19 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 18 日 星期二  |
| 轉左歌仔x) |
分類: 未分類 |
日日打日記搞到我都5知用咩色好啦-v-
轉左歌仔啦我 係--->愛很簡單
想要英文版嫁 不過百度無T3T
歌詞仔如下::
忘了是怎麼開始
也許就是對你一種感覺
忽然間發現自己
已深深愛上你 真的很簡單
愛的地暗天黑都已無所謂
是是非非無法抉擇
沒有後悔 為愛日夜去跟隨
那個瘋狂的人是我 喔∼
I LOVE YOU 無法不愛著你 BABY 說你也愛我
I LOVE YOU 永遠不願意 BABY 失去你
不可能更快樂 只要能在一起 做什麼都可以
雖然世界變個不停 用最真誠的心 讓愛變的簡單
I LOVE YOU 我一直在這裡 一直在愛你
I LOVE YOU(yes I do)
永遠都不放棄 這愛的權利
如果你還有一些困惑 Oh No 請貼著我的心傾聽
聽我說著愛你(yes I do)我愛你
今日好攰/ \上pa堂訓左-v-econ堂又訓
小息個時揀岩左書 諗住借個時= ="
死肥$$竟然未還書搞到我比人lock左張card
原本諗住收埋d書 點知都係比人發現左 擺番好左T3T
慘...晏就個時落去搵番個時搵5到/ \
放左 同$$踏車番去 順手攞埋張個人發達通
|
| 發表時間:2008-11-18 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | ... | 270 | »
|