| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 17 日 星期一  |
| 餓死-_- |
分類: 未分類 |
今日隻豬好痴身xd不過吾緊要=]
d堂悶到-v-吾識講野
ms余今日好嬲下 但係5知嬲乜囉-v-
因為遲到攞最多?!我地之前個班都係咁嫁啦
豬wong都無發過脾4 宜家佢嬲都不但只
仲送左6粒字比我地 傷心欲絕?! 死得未ar咁
中文堂收$$ 吾記得問佢地攞 朗+佢隔離個位借左比我再用埋自己個d
避過1劫=] 不過晏就無$$食-v-
放晏個時 彭美ar媽黎左送飯比佢食
坐係到吹下吹下 $$突然打黎
無攞$$落去食飯囉-0- 驚住會遲到
再遲就5得嫁啦 已經遲左1次 再次要留堂
衝落攞$$比佢 then 成功屈到佢請我吃包=]
math堂派卷 吾合格 預左
番去又要比人xxxx
成堂對卷同吹水 好掛住豬wong ar突然間-__________-"
都係佢教得好d-333-無人逼真係5願做的說
掛住中3個時 吾知點解有親切感d 可能因為宜家多左好多5同班既人
放左仲要留係到補默-c-
照抄番本筆記- -" 坐後d真係好dx)
|
| 發表時間:2008-11-17 07:11 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 16 日 星期日  |
| 交收日 |
分類: 未分類 |
朝早10點幾醒左 出去食早餐
點幾出門口 出左去又醒起5記得拎野
來回左2次-v-仲差d吾記得攞交收d野出黎
去到mk 條友遲到不單只連表達都好有問題
真係好想爆粗話佢囉 無野ar?!問佢咩3 佢同我講深綠
真係屌佢 著住件灰色外套囉 玩野咩?!xyz佢
見完仲要好5鋸咁 我都未屌佢蠢ar 低q能嫁
係咁同我講入5到去 係咪低b嫁?!吾撚識路就咪約係mk等啦
浪費晒我d時間 屌佢
交收完之後同老公行街 原本諗住唱k 不過好貴=3=
$75位 低b嫁 之後閃左去旺中行
睇中左幾件3 唉,,,今日因為個條木咀搞到我地都5係咁開心
特別係老公 / \已經好努力哄你了 仲發左你脾氣 抱歉=]
5點幾老公走了 之後同老豆呀媽去食飯
好煩囉 諗住落樓下買離誌睇 吾比囉 咩事= ="
謝豬子的m記bearbear^^ |
| 發表時間:2008-11-16 09:51 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 15 日 星期六  |
« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 270 | »
|