今日一起身就做功課, 真係乖仔, 做完就打陣機, 之後又做第二樣功課, 未做完就出左去飲茶, 嘩~好耐冇同屋企人一齊出街啦, 至少一個月以上. 番到屋企繼續開工, 做完後到屋企人用電腦, 之後又開始做其他功課, 做完開飯, 但我仲有兩樣功課未做, 聽日自修堂先做, 食完飯又打機, 點知張電腦椅壞左, 又要拎落街, 有夠黑仔~~之後打日記, 個日記網又狂hand, 而家係打第3次啦
lee期有夠黑!!!