|
2006 年 6 月 6 日 星期二  |
| 病病病病病 |
分類: 未分類 |
唉
~估唔到咁快又病啦...幾日前差不多半班也病了...當大家好得七七八八既時候...我就黎病...
又生非芝又牙肉發炎又喉嚨痛. 咁都唔係最大問題, 問題係聽日中文考oral...last exam大考先黎喉嚨痛講唔到野...實在太好啦!
|
|
|
Kitttt~* 於 2006-06-09 11:45 PM 發表:
你 都 叫 好 耐 無 去 唱 k??你 上 次 先 同 我 地 唱 完 咋 麻~*嘻 嘻,,最 多 等 你 努 力 考 完 個 試,,再 一 齊 去 唱 la~*= ="咁 慘 慘,,咁 你 暫 時 停 止 食 3 蚊 炒 麵 la,,哈 哈~*唔 係 病 左 既 話 仲 貴 過 3 蚊 ar~!!
|
網主回覆
下~我覺得好似好耐無去唱啦~考完個試已經七月啦~~都唔明點解要考咁多日~嗚嗚!!! 我無食三蚊炒[面]lu~你都講得岩~d 藥真係幾貴下~好期待下一次唱k呀! Posted at 2006-06-11 11:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Kitttt~* 於 2006-06-09 10:23 AM 發表:
我 星 期 一 果 晚 去 左 唱 k 通 頂,,又 挨 夜,,又 食 d 熱 氣 野,,一 訓 醒 就 喉 嚨 痛 同 發 燒~*好 難 頂,,你 果 d 3 蚊 炒 麵 係 唔 係 我 以 前 食 果 d= =?”我 記 得 唔 方 好 食,,但 奈 何 佢 平 又 要 買><”加 上 無 乜 好 野 食,,我 宜 家 好 番 lu 吽 左 2 晚,,無 事 了~*^^”
|
網主回覆
星期一通頂k, 我好耐無唱k啦, lee排又因為考試禁止所有任何活動...嗚嗚
不過發燒真係好難頂~好在你而家無事!! 我就係食果d3蚊抄[面]搞成咁...
廣福食左六年真係無野好食啦! 而且lee期又窮, 咪走去食3蚊囉, 搞成咁~~嗚嗚!!!
暫時都唔會再幫襯佢架啦!!! Posted at 2006-06-09 11:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Kitttt~* 於 2006-06-08 09:37 AM 發表:
恭 喜 你,,你 已 經 成 為 我 地 既 一 分 子~*
我 就 無 你 咁 勁,,我 頂 多 都 係 前 日 喉 嚨 痛 + 有 少 少 燒 姐~*你 洗 唔 洗 咁 毒 呀 ,,又 生 飛 滋 ,,牙 肉 又 發 炎,,喉 嚨 又 痛~*好 明 顯 你 個 人 體 內 一 定 積 聚 好 多 毒,,今 次 一 次 過 爆 發 出 黎,,真 係,,掂~*好 事 黎 嫁!!
|
網主回覆
估唔到連你地都同我樣><
我都唔知點解會一次過生咁多架~可能係早排係咁食3蚊炒[面]呀!!
我要發晒D毒出黎, 你呢?? 好番未呀??
我而家基本上好番好多lu~~呵呵~~健康健康... Posted at 2006-06-08 06:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|