|
2006 年 6 月 4 日 星期日  |
| 加油呀!!! |
分類: 未分類 |
又黎大考啦, 但我仲係咁懶散...點掂呀! 要set個target...唔可以俾自己再懶落去...i never go to the dogs, right?
Target: minimum all subjects must be pass...
|
|
|
KITTT~* 於 2006-06-06 06:38 PM 發表:
回覆浩~*
如 果 我 有 時 間 去 打 日記,,又 有 心 機 去 打~*就 話 姐= =~*但 我 都 無 寫 啦..以 前 就 好 鍾 意 寫 ,,宜 家 寫 左 無 人 睇 啦..哈哈~*
|
網主回覆
整番個日記啦...有我地睇同留言架麻...整整整!!! Posted at 2006-06-06 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Kitttt~* 於 2006-06-06 06:35 PM 發表:
回覆嚴~*
007 的 事 好 記 得aR,,但 蝸 牛 的 唔 太 記 得= =??乜 蝸 牛 唔 係 你 咩??哈 哈~*
|
|
|
阿嚴 於 2006-06-05 10:53 PM 發表:
哈哈哈..等我做一陣版主先^^""
睇到呢D咁既句子令到我更加諗起以前..嗚嗚嗚..
朋友還記得007,蝸牛的事嗎^^??
以前D日子真係好開心..
而家大家成日都唔得閒/___\"好難會約到出黎..
哈哈哈..諗起去M記溫書..
數學百7的我=_____="真係頭都大埋..
哈哈..不過而家諗番一齊上堂..一齊溫書..一齊集隊,,
呢D只可以成為回憶> <"""
不過係FLK識到你真係好好好開心..
又玩得..又搞笑..
你永遠都是我們的好朋友!!!
|
|
|
Kitttt~* 於 2006-06-05 10:31 AM 發表:
係度覆阿嚴先xDDD"比唔比呀=.=?阿嚴做埋呢度版主回覆我La,,haha
----------------------------
集隊中~
Kit:阿嚴,,借你份英文功課黎抄丫..我未做呀~死喇一陣要交呀~
Qim:死la~我都未做呀,,.....
----------------------------
英文堂301~
Kit:好鬼眼訓呀= =~一陣人類堂要訓陣先..
Qim:我夠係囉~
-----------------------------
每當夜闌人靜..靜下來的時候,,我就會想起..昔日的美好時光><~""
好掛住你地呢真的喔..~= =唉..人生得意雖盡歡.......................
想起同你地放學去m記溫數學...溫到頭都大埋..哈哈~我第一次咁勤力=.="
以前見到數學2字,,棄鬼~@@"多謝你地,,^^咁玩得起的朋友~
--------------------------------
p.s:你地d什麼日記版=.=~真係令我頭痛..搵好耐先搵到囉陰公~*
|
網主回覆
哈哈~真係好好好懷念以前既日子呀~~亦都好掛住以前去m記溫書既日子...不如你都整番個xanga呀, 咁未可以到我地個xanga留言囉~又可以打下日記~~good呀! Posted at 2006-06-05 08:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Kitttt~* 於 2006-06-05 10:29 AM 發表:
大 佬 ,,你 地 果 個 什 麼 Xanga有 冇 得 回 覆 嫁,,點 解 我 回 覆 時 佢 要 我 申 請 既= =~?唔 係 麻 ,,我 打 左 成 編 野 呀,,仲 想 覆 阿 嚴 果 個 添,,晒 曬 我 d 心 機 la~ 陰 公 ~*
|
網主回覆
xanga個個留言要大家都xanga先留到言架,,,快d整番個啦~等緊你係我同亞嚴個xanga留言架~~come on! Posted at 2006-06-05 08:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|