今日一起身就超冇精神, 今日又要上台
, 上完台, 就正常上堂, 今日第一次覺得自修堂真係唔夠用, 係咁做功課, 都做唔晒, 仲有中文同數統未做晒, 今晚要做埋中文先掂, 今日會計有功課, 聽日要做埋先掂, 唔係星期6,日點出街
...至於英文份腦圖聽日上堂先做~今日最後英文堂, 個電話係度狂震, 原來係兄弟打黎, 我走個陣見到佢, 佢溫miss e, 之後我搭佢幫我搵miss e...
嘩咁快就番左學成個月有多~bs書教左10幾頁, 中文同冇上一樣
, 就要測驗, 雖然話測驗係十一月頭, 但我有d同學都已經溫緊書, 我仲搵緊工=.-'' 講番搵工, 之前間野冇搵我, 姐係唔請啦, 放左學又同亞嚴去睇a-1係咪請人, 係請, 但我見到佢d人全部都係女, 男既應該係做廚房, 但我唔識整野(麵包個d), 所以棄, 見到d同學咁勤力, 我都要溫下書, 下個禮拜開始溫先...睇黎遲d要封印部機至得...
|