ToRo


個人資料
linkin4
暱稱: 4浩
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
考試3
考試2
考試
病病病病病
加油呀!!!
日誌分類
全部 (112)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
尚無任何好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 88
今日人氣: 18
累積人氣: 2714
搜 索
RSS Feed

2005 年 10 月 12 日  星期三   晴天


搵工/溫書? 不安 分類: 未分類

今日一起身就超冇精神, 今日又要上台 , 上完台, 就正常上堂, 今日第一次覺得自修堂真係唔夠用, 係咁做功課, 都做唔晒, 仲有中文同數統未做晒, 今晚要做埋中文先掂, 今日會計有功課, 聽日要做埋先掂, 唔係星期6,日點出街 ...至於英文份腦圖聽日上堂先做~今日最後英文堂, 個電話係度狂震, 原來係兄弟打黎, 我走個陣見到佢, 佢溫miss e, 之後我搭佢幫我搵miss e...

嘩咁快就番左學成個月有多~bs書教左10幾頁, 中文同冇上一樣 , 就要測驗, 雖然話測驗係十一月頭, 但我有d同學都已經溫緊書, 我仲搵緊工=.-'' 講番搵工, 之前間野冇搵我, 姐係唔請啦, 放左學又同亞嚴去睇a-1係咪請人, 係請, 但我見到佢d人全部都係女, 男既應該係做廚房, 但我唔識整野(麵包個d), 所以棄, 見到d同學咁勤力, 我都要溫下書, 下個禮拜開始溫先...睇黎遲d要封印部機至得...






訪客留言 (返回 linkin4 的日誌)


*.怡.* 於 2005-10-14 12:39 PM 發表:
浩爺,你真係慘呀,日日都要做咁多功課~~
我覺得你唔好搵工好d,一黎要努力讀上大學,二黎一路返學,一路返工係好辛苦架~~
我都試過啦,所以我覺得你唔好搵工仲好~~
理到呢樣,理唔到果樣仲衰呀,係咪先??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗚嗚~~睇下我今日篇日記(14/10)就知我有幾多功課啦~讀上大學~~冇乜信心喎...不過我都會聽你講, 唔搵工住既, 最起碼都要測好過驗先~~
Posted at 2005-10-14 10:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]