21/10/05
琴日因為太累, 冇打日記, 今日打番,
今日好在有自修堂做咁d功課...之後要做立人社d野, 5點先放,
之後要去家長晚會到幫手, 7點30先番到屋企...唉~~唔開心~.~''
22/10/05
今日要番領袖培訓, 悶到嘔... 又白痴...棄晒~~~
之後去左食野, 點知唔洗排野. 麻q煩, 之後發覺唔記得拎書番屋企溫
反正唔係好多科小測, 都係數統, pa, 中文姐(我得5科, 3科測)
之後番屋企打機~~