今日番到學校先知pa有功課, 次次都係咁 ,
好在唔係今日交, 又擔心pa小測同bs做戲個到...煩!!!
好在今日唔洗數統and中文小測, 係聽日姐
今晚有時間溫下~~ 中文堂棄~亂咁做
點知分數ok~d人聽到我幾多分之後又發出一d聲音
而家咩事呀? 痴線~~~
英文堂俾人點左, 搞到周圍走...麻q煩
pa小測出奇地簡單, 應該合格啦話
bs做戲and睇戲笑死...呵呵
不過俾人偷拍~~棄~~