今日番到學第一件事就溫中文, 後尾英文堂過左去圖書館
去到完全吹水, 無聊~~
bs堂又俾人調位, 又發配邊疆
第2次啦~~同上年有得揮~再調我真係會變自閉~~

到數統, 竟然唔洗小測, 亞sir話因為佢下一堂要去唔知做乜
上唔到, 而且未教晒書, 教完書先測~~good

但枉我琴晚有溫到, 到中文小測, 測既野同本書完全無關
仲等我係咁睇...唉~~
不過係好識, 希望合格啦~~
放學後要堂值, 完全悶到爆~~激無聊...
ps. 游游生日快樂~~
and then lee排好多人病喎, 同學有幾件中招, fd又有
大家真係小心d好~~

|