假--終於放完, 但個心仲未係番學到...d功課真係無見一排, 又多左!!!
第一日番學第一堂就係BS...真係開心到暈!!! 今日自修做功課, 得BS同PA暫時搞定~.~" UE同CC同STAT我真係無能為力, 完全唔識...聽日都係著定避彈衣帶頭盔再加盾牌番學......