|
假期諗住做晒所有欠既功課係...失敗架!!! 因為自己lazy同d功課真係唔識做...
諗住今日有自修堂可以做...點知一堂聽左講座, 又係講番校園中二打中一個單..
個講座都唔算好悶既...自修...傾下未來做既野..無做數呀>.<'' 連A/C file都無執~
放學睇下波做下功課...我地班d同學都幾勁喎!!! THX亞婆, 殺人婛and KT媽幫手
執file, 特別多謝KT媽教我做stat, 佢d目光好凌厲呀~~~因為我欠交既stat仲未做
完, 番到屋企用左一個鐘係度做, 終於剩兩題, 真係真係唔識做, 棄左, 聽日搵人
教...終於識做, 幾開心
...但近期心情一直低落緊, 又再次厭倦校園生活!!!
根本無心機係課堂上面, 棄!!! |