今日好早起左身, 食左個pizza, 正呀, 一流!!!
到左1點到, 出左去, 買完野之後去左人地屋企, 幫人整d野and做功課, 最後兩樣都冇做到, 係到玩, 有個fd就係到玩自閉, 狂做功課, 我就教佢打倉頡, 之後我地係到玩, 佢就做dj, 有個fd染髮, 染完同未染差唔多...佢染緊個陣俾我地係到玩, 幾好笑, 之後到左6點零出去食壽司, d野ok啦... 食完去左行一陣, 俾我地遇到超多以前既同學~~期間俾d fd笑死, 雞扒女俠and咸魚女俠<<<<有夠好笑...
最後~~搞到而家做功課, lee一日真係過得快呀

|