今日只系上左两堂 英文堂
第二堂miss 比我地睇 high school
勁happy
放學
收到 去睇東亞運排球賽的決賽 通告
勁開心~~ 咁都可以被抽到
哈哈 咁就可以同你地一齊去咯!
期待!
今日系社際音樂比賽的獨唱初賽日
放學到108 室準備
勁恐怖,d 人可以入去睇,評判有三個
有d 想退縮 , 因為狀態唔多好,勁驚
第一個女仔 超勁,好似系中五的,有d 震驚,原來hoyu 都有唱歌勁人
到我之後~~ 手震震咁入去
一開聲,還ok ~ 但到高位就唱唔上, 唱完勁傷心
算啦~~ 收拾心情 準備星期五同 ar 華 的合唱,加油!
回到家中,聽講你整親只腳
send 個 信息比......(閱讀全文)
琴晚去左葵涌參加球會的訓練
感覺唔多好
好多人,但場得2.3個,
琴晚仲同ar文 夾雙打,挑戰球會的人,贏左,
一開始配合唔到,令ar 文 好唔happy
到最後熟悉左對方的節奏同打法,最終都系 dust 贏左!
之後打下打下,無端端 抽筋,勁痛,之後要坐系隔離睇人地打 - -
今日要同ar華 和 fd 出去唱k ,練下歌喉,下星期一.二就系社際音樂比賽的初賽啦~~
加油!!
今日又系期待的羽毛球訓練
晚上7點~~
抱住興奮的心情去訓練
但點知~~
今日的手感唔多好,好多失波,心情大跌
但心想一定要打好距,唔好浪費時間~~
接住落去,就慢慢恢復到正常的我
最後,同教練切磋切磋。
比教練玩死~~ 跑黎跑去,又網前挑波,又拉高遠球
攰到Q 咁~~
最後教練有意叫我地去距個 羽毛球學......(閱讀全文)
琴晚同家姐去左青衣城睇戲 —— 魔法聖誕頌 3D
根本都唔好睇~~ 好悶
睇到一半我訓著左 ~~ 呵呵
睇完 去 左shopping
大收穫 ~~ 買左3件新衫 , 幾中2
依家要向時尚,比較in 的方向進發~~ 呵呵
今日都去東薈城買左件背心外套,更 in ~~
有機會著出街,一定好型~ 哈哈
聽日下午去睇 音樂劇~~
期待星期一!