今日都系落雨
好無聊~~~
但系午膳~~見到好多人都去報名 社際音樂比賽
我地都去參一份
我同向華合唱ar~~ 好開心,有個高手做我 partner
晚上19點~~
同文去左黃楚彪小學訓練羽毛球
第一次去就遲到,全部人望嗮過黎,好尷尬 
呢個訓練系 青少年訓練班 一共10堂 每逢星期一
第一次去,感覺唔錯
教練很嚴肅,嚴格,但都很親切,如果打得好,距都會笑住教你噶~
第一堂,教d 基本功 —— 標準握拍,殺波姿勢,挑遠波,殺波 其他時間就系一對一 對打
教練對我同文 很好~~ 對我地的標準都比較高~~
之後教練都有睇我地對打,之後就問我地咩學校,平時有無打開羽毛球.............
我覺得教練對我地有期望~~ 我地會繼續加油的!令教練對我地刮目相看~~
happy ~~ 
|